• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 21 مرداد 1397
کد مطلب : 26695
+
-

آنجلینا جولی: همسر سابقم نفقه نمی‌دهد پیت: بیش از یک‌میلیون دلار پرداخت کرده‌ام

ادامه جدال 2ستاره سینمای آمریکا در دادگاه

آنجلینا جولی: همسر سابقم نفقه نمی‌دهد پیت: بیش از یک‌میلیون دلار پرداخت کرده‌ام

آرش نهاوندی/مترجم

برد پیت در ادامه جنجال بر سر حضانت فرزندانش و حمایت مالی از آنها، ادعاهای همسر سابقش آنجلینا جولی را مبنی بر اینکه از کودکانشان حمایت نمی‌کند رد کرد.

تیم حقوقی برد پیت با ارسال اسنادی به دادگاه اعلام کرد که او بیش از 1.3میلیون دلار مخارج همسر و کودکانش را پرداخت کرده و 8میلیون دلار نیز به آنجلینا جولی قرض داده تا وی بتواند خانه‌ای برای خود بخرد. این در حالی است که وکلای آنجلینا جولی ادعا کرده‌اند که برد پیت به همسر سابقش نفقه نمی‌دهد. یکی از وکلای آنجلینا جولی در واکنش به ادعاهای تیم حقوقی برد پیت مبنی بر اینکه او به آنجلینا 8میلیون دلار برای خرید خانه‌اش پرداخت کرده است، گفت: قرض‌دادن پول به‌معنای حمایت از کودکان نیست و بیشتر یک اقدام گمراه‌کننده است. آنجلینا جولی از برد پیت درخواست دارد که 50درصد از هزینه بچه‌ها را تقبل کند که او تاکنون چنین نکرده است. بر مبنای ادعای مطرح شده توسط این وکیل، آنجلینا جولی طی 2 سالی که از طلاق این دو نفر می‌گذرد تمام هزینه فرزندانشان را تقبل کرده است. آنجلینا جولی در زمان ارسال درخواست طلاق به دادگاه گفته بود: اختلافات غیرقابل اصلاحی میان من و برد پیت وجود دارد.
از زمان اعلام طلاق برد پیت از آنجلینا جولی این دو نفر وارد جدال بر سر حضانت فرزندانشان شده‌اند.

مدتی پس از طلاق، برد پیت به‌دلیل احتمال کودک‌آزاری و تجاوز مورد بازجویی قرار گرفت، اما مدتی بعد از این اتهامات مبرا شد. این اتهامات زمانی به برد پیت زده شد که در حضور برخی از فرزندانش خونسردی‌اش را از دست داده و به‌شدت عصبانی شده بود.

یک سال پیش هم تصاویری از برد پیت با هیکلی نحیف و بسیار لاغر در مجلات و روزنامه‌ها انتشار یافته بود. در آن زمان نیز ادعاهایی مبنی بر روی‌آوردن برد پیت به اعتیاد مطرح شده بود اما یکی از آشنایان نزدیک به برد پیت در همان زمان گفته بود که این تصویر در حالی از وی گرفته شده که وی در حال خروج از استودیوی توماس هاوسیگو بوده است. گفته می‌شود وی در حال کار در زمینه مجسمه‌سازی در این استودیو است و روزی ۱۵ساعت برای انجام این پروژه وقت می‌گذارد. او حین مجسمه‌سازی ترانه‌های غمگینی نیز گوش می‌دهد.

این زوج سابق که بسیاری از هوادارانشان آنها را به نام برانجلینا (ترکیبی از نام برد پیت و آنجلینا جولی) می‌شناسند، در سال2005 سر صحنه فیلم «آقا و خانم اسمیت» با هم آشنا شده و در نهایت در سال2014 با یکدیگر ازدواج کرده بودند، اما 2 سال پس از این ازدواج در پی آنچه آنجلینا جولی اختلافات غیرقابل اصلاح خوانده، از یکدیگر جدا شدند. آنجلینا جولی و برد پیت درمجموع 6 فرزند و فرزندخوانده دارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید