• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 20 مرداد 1397
کد مطلب : 26436
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  بلاتکلیفی وام 4میلیونی مستمری‌بگیران
سلام و احترام به دست‌اندرکاران روزنامه همشهری. با اینکه مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرده بود‌ از ابتدای مرداد امسال وام 4میلیون تومانی به مستمری‌بگیران این سازمان پرداخت می‌شود، اما هر بار که به‌دلیل نیاز به ودیعه مسکن به شعبه11 تأمین اجتماعی برای تقاضای وامی که قول پرداخت آن‌را داده بودند مراجعه می‌کنم، می‌گویند هیچ خبری نیست!

فیروزی، مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی


  قیمت دلار را کاهش دهند
با سلام، حالا که قیمت دلار اندکی کاهش پیدا کرد، خوب است که دولت نیز اندکی قیمت دلار دولتی 4200تومانی را کاهش دهد که به پایین‌آمدن هر‌چه سریع‌تر قیمت دلار سرعت می‌بخشد.
جلالی از تهران


@  کمیاب‌شدن داروی سرطانی‌ها
این روزها مشکل کمیاب‌شدن دارو میان بسیاری از بیماران سرطانی مشکل‌ساز شده است. گاهی اوقات برخی داروهای مورد نیاز بیماران سرطانی به‌خصوص داروهایی با دوزهای بالاتر، نه‌تنها در داروخانه بیمارستان‌ها پیدا نمی‌شود، بلکه داروخانه‌های بیرون نیز آنها را فقط به‌صورت آزاد عرضه می‌کنند. در واقع اگر کسی بخواهد این داروها را تهیه کند، مجبور است چند میلیون تومان پرداخت کند. از طرفی بعضی بیماران ناچار شده‌اند که به‌دلیل پیدا‌نشدن داروهای مورد نیازشان، داروهای مصرفی خود را تغییر دهند و به‌جای داروهای اصلی، از داروهایی با کیفیت پایین‌تر استفاده کنند. این روزها با آشفته‌بازار ارز، درد نداری به خانواده‌های بیماران اضافه شده و آنها ناچارند با هزینه بالای آزمایش، دارو و شیمی‌درمانی‌ قید درمان را بزنند. از مسئولان وزارت بهداشت درخواست می‌کنیم در این‌باره اقدامی بکنند.
2145...0919


  انتظار تغییرات
سلام. سخنان هفته گذشته رئیس‌جمهور نشان داد گویا ایشان از بعضی واقعیات جامعه ازجمله گرانی‌های کمرشکن اطلاعی ندارند. ضمن اینکه مردم انتظار تغییرات گسترده‌تر در کابینه (ازجمله وزرای اقتصاد، صنعت و برنامه و بودجه) را ‌دارند نه‌فقط ریاست بانک مرکزی.
9050...0915


  درخواست از معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری
با سلام. اخیرا مسئولان فرهنگی مترو تمامی احادیث و روایات و آیات قرآنی را از داخل ایستگاه‌ها و واگن‌های قطار مترو برداشته‌اند و متأسفانه هیچ‌گونه جایگزینی صورت نگرفته است. این درحالی است که پیش از این قول داده بودند اقدامات فرهنگی وسیعی را در این زمینه انجام خواهند داد. انتظار می‌رود مسئولان در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در این خصوص نظارت بیشتری داشته باشد.
سلیمان بلغار از منطقه19


  اجحاف در حق مشتریان
سلام. در سال74 تعداد 14سهم از فروشگاه رفاه خریداری کردم، حالا با گذشت بیش از 23سال مبلغ 50هزار تومان به‌عنوان سود سهام ‌ پرداخت کرده‌اند! آیا این انصاف است؟ لطفا اینگونه موارد را هم در روزنامه منتشر کنید تا شهروندان در جریان اجحافی که در حق مشتریان می‌کنند، قرار بگیرند.
یک خانه‌دار از تهران


  تأثیر معدل در کنکور سراسری
یکی از نمایندگان مجلس در مناظره زنده شبکه یک گفت درصورت تأثیر قطعی معدل در کنکور سراسری، افراد حتی با معدل 19 باید خواب رشته پزشکی را ببینند. آیا این عدالت است؟ این درحالی است که تأثیر قطعی معدل ظلمی آشکار در حق داوطلبان کنکور است، اما صدای کنکوری‌ها بدون همراهی رسانه‌ها به‌جایی نمی‌رسد.
3865...0902


  درخواست از شهرداری منطقه13
سلام. در خیابان پیروزی، خیابان اول نیروی هوایی، نبش کوچه شهید رضاعلی در منطقه13، بنکداری با مسدود‌کردن پیاده‌رو و خیابان، تردد را برای عابران پیاده مشکل کرده است. به‌گونه‌ای که مردم ناچارند با عبور از خیابان در این محدوده تردد کنند که بسیار خطرساز است. با اینکه این مشکل را بارها به مسئولان ذیربط در شهرداری منطقه منعکس کرده‌ایم، اما متأسفانه ترتیب اثر نداده‌اند.
گلایه یکی از ساکنان محل


  گذرگاه فاقد تابلو
با سلام. مدت‌هاست در محله سی‌متری جی خیابانی به‌نام شاه‌محمدی قرار دارد که گذرگاه اصلی برای کسانی است که می‌خواهند وارد بزرگراه یادگار امام به سمت شمال شوند، اما متأسفانه هیچ‌گونه تابلو یا علائمی در ابتدای خیابان شاه‌محمدی برای راهنمایی رانندگان نصب نشده و اکثر کسانی که با این محله ناآشنا هستند، سردرگم می‌شوند. امیدواریم پلیس راهور برای نصب تابلو در این خیابان اقدامی بکند.
یکی از ساکنان محل

این خبر را به اشتراک بگذارید