• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 18 مرداد 1397
کد مطلب : 26362
+
-

مرد اسیدپاش به زندگی خود پایان داد

مرد عصبانی بعد از آنکه فهمید همسر سابقش قصد دارد ازدواج کند، روی او اسید پاشید و در ادامه دست به‌خودکشی زد.

به گزارش همشهری، این حادثه هولناک صبح روز سه‌شنبه در یکی از خیابان‌های اردبیل اتفاق افتاد. زنی جوان از خانه‌اش بیرون آمده بود که ناگهان شوهر سابقش سد راه او شد. آنها با وجود داشتن 2فرزند با یکدیگر اختلاف داشتند و از 2سال قبل از یکدیگر جدا شده بودند. حضانت فرزندان این زوج در اختیار زن جوان بود و در این مدت مرد جوان چندین مرتبه همسرش را تهدید کرده بود. این مرد اما از زمانی که شنیده بود همسر سابقش قصد دارد دوباره ازدواج کند نقشه هولناکی کشیده بود.

روز حادثه، مرد جوان ظرف اسیدی را که در دست داشت روی زن جوان پاشید. در یک چشم به‌هم زدن دنیا برابر دیدگان او تیره و تار شد. در شرایطی که زن از درد و سوزش به خودش می‌پیچید مرد اسیدپاش فرار کرد. با فریادهای زن جوان، ساکنان محل در جریان حادثه قرار گرفتند و اورژانس را خبر کردند. دقایقی از این حادثه می‌گذشت که زن جوان به بیمارستان منتقل شد. اسید به او آسیب زیادی وارد کرده بود و در این شرایط پزشکان تلاش کردند وی را مداوا کنند. از سوی دیگر با گزارش این حادثه به پلیس تحقیقات برای دستگیری مرد اسیدپاش آغاز شد. مأموران که در بررسی‌های اولیه دریافته بودند عامل اسیدپاشی، همسر سابق قربانی است، در نخستین اقدام برای یافتن مرد اسیدپاش به خانه او رفتند. او اما بی‌حال در یکی از اتاق‌ها افتاده بود و شواهد نشان می‌داد با خوردن قرص برنج دست به ‌خودکشی زده است. به همین دلیل وی بلافاصله به بیمارستان منتقل شد تا از مرگ نجات پیدا کند اما ساعتی بعد به‌دلیل شدت مسمومیت روی تخت بیمارستان جان خود را از دست داد.

وقتی کارآگاهان به تحقیق درباره زندگی این زن و مرد پرداختند معلوم شد که آنها بارها با یکدیگر درگیر شده بودند و مرد جوان چندین مرتبه همسرش را تهدید کرده بود. در همین حال معلوم شد زن جوان با گذشت 2سال از جدایی از همسرش قصد ازدواج مجدد داشت و باخبر شدن شوهر سابقش از این تصمیم انگیزه اصلی او از اسیدپاشی بود.

ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در این‌باره به همشهری گفت: قربانی اسیدپاشی که در این حادثه دچار سوختگی شدیدی شده هم‌اکنون در بیمارستان تبریز بستری و در حال مداواست. وی ادامه داد: پرونده این جنایت توسط دادستانی در حال پیگیری و بررسی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید