• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 9 دی 1396
کد مطلب : 2633
+
-

با مردم

با مردم

   درخواست از شرکت ملی گاز 

بیش از 4سال است در میدان امامت، خیابان جدیدی، خیابان زارع شمالی، در این فصل از سال، ورود مایعی به داخل لوله‌های گاز خانگی ساکنان باعث ایجاد صدمه به وسایل گاز سوز منازل می‌شود.

این درحالی است که متأسفانه شرکت گاز همه‌ساله با حضور در محل با روشن کردن یک مشعل سه‌پایه وسط خیابان و هدایت این مایع به سطح خیابان مشکل ساکنان را موقتا برطرف می‌کند. آیا بهتر نیست مسئولان شرکت گاز برای حل این مشکل اقدام اساسی انجام بدهند؟

میرصالحی از ساکنان محل 

 

   گلایه از تأخیر قطار

لطفا به تأخیر قطار‌های راه‌آهن تهران که به سمت اسلامشهر‌-رباط‌کریم و پرند اعزام می‌شوند رسیدگی شود. در هفته‌ای که گذشت تأخیرها به اوج خود رسید و هیچ مسئولی در ایستگاه راه‌آهن تهران حاضر به پاسخگویی نیست.

2356...0919

   حمایت از واحدهای تولیدی

با سلام. مهم‌ترین اولویت دولت باید حمایت از واحدهای تولیدی و خدماتی و ایجاد اشتغال باشد؛ چه در بخش دولتی و چه در بخش خصوصی. مسئولان پاسخ دهند، اجرای طرح‌های عمرانی وقتی پولی در جیب مردم نباشد به چه درد می‌خورد ؟

بهمن از تهران

    بیمارستان امام حسین(ع)

باسلام. از مسئولان وزارت بهداشت درخواست می‌کنیم به صورت سرزده به اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) تهران مراجعه کنند تا از برخورد نامناسب پرسنل این بخش با بیماران و همراهان آنها مطلع شوند.

محمد هدایتی‌مهر، 51ساله 

   بازنشستگان فولاد 

سلام. ماه‌هاست حقوق ما بازنشستگان فولاد را پرداخت نکرده‌اند. شما را به خدا به مسئولان بگویید فکری به حال ما بکنند. باور کنید همکاران ما دارند یکی یکی سکته می‌کنند! 

یک بازنشسته فولاد

   قدرت خرید مردم

با سلام. افزایش قیمت سوخت در سال آینده با وضعیت فعلی بیکاری و رکود اقتصادی سبب کاهش شدید قدرت خرید مردم و بدتر شدن وضعیت بازار و واحدهای تولیدی شده و اقتصاد مقاومتی را محقق نمی‌کند. امیدواریم نمایندگان مجلس در این‌باره مشکلات مردم را درنظر بگیرند.

5423...0938

این خبر را به اشتراک بگذارید