• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 15 مرداد 1397
کد مطلب : 25807
+
-

بمب‌های ملی‌پوش تراکتور ثبت کردند

قراردادهای دلاری شجاعی و دژاگه تکذیب شد

مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دو خرید جدید تراکتورسازی یکشنبه‌شب در میان استقبال با شکوه هواداران تبریزی وارد این شهر شدند تا رسما به‌عنوان شاگردان جان توشاک کارشان را استارت بزنند. شجاعی در بدو ورود به تبریز درباره پیوستنش به تراکتورسازی گفت: «خیلی خوشحالم که تبریز را انتخاب کردم. البته برای سایر تیم‌ها هم احترام قائلم اما به‌هر حال فکر می‌کنم بهترین انتخاب را داشتم. امیدوارم سال خیلی خوبی را در تراکتورسازی رقم بزنیم.» او درباره بازی هفته سوم لیگ برتر با استقلال تاکید کرد:«بازی خیلی سختی است اما باید تمرکز و تلاش‌مان را به‌کار بگیریم تا موفق شویم. البته کمی زمان می‌برد تا بازیکنان جدید تیم هماهنگی لازم را با قدیمی‌ها به‌دست آورند. با این حال هفته به هفته بهتر می‌شویم و ان‌شاءالله روزهای خوبی در انتظارمان است.»شجاعی خطاب به هواداران تراکتورسازی گفت:«از هواداران تراکتورسازی بابت لطفی که به من داشتند، تشکر می‌کنم. امیدوارم سال خوب و فراموش‌نشدنی را رقم بزنیم. آنها نیز حمایت کنند تا همه با هم به تیم تراکتورسازی افتخار کنیم.» اشکان دژاگه هم درخصوص پیوستن به تراکتورسازی گفت: «خوشحالم که با تراکتورسازی قرارداد بستم و امیدوارم با کمک هم و تلاش بیشتر بتوانیم به موفقیت برسیم.»
    تکذیب قرارداد دلاری
در روزهای گذشته شایعات زیادی درباره رقم قرارداد اشکان دژاگه و مسعود شجاعی با تراکتورسازی مطرح شده است. بسیاری از رسانه‌ها در این خصوص خبر داده‌اند که قرارداد این دو بازیکن باتجربه و ارزشمند به دلار بسته شده و رقم بالایی نیز برای آنها درنظر گرفته‌اند. حالا اما صادق درودگر، مدیرعامل تراکتورسازی این مسئله را تکذیب می‌کند. او درباره قرارداد دلاری با شجاعی و دژاگه می‌گوید:« قرارداد شجاعی و دژاگه به‌صورت ریالی بسته شده و نه دلاری، این قراردادها در فدراسیون هم ثبت می‌شود.» گفتنی است که حسن آذرنیا، سرپرست تیم تراکتورسازی از تلاش این باشگاه برای رسیدن آی تی سی مسعود شجاعی و اشکان دژاگه برای دیدار با استقلال خبر داد. بازیکنان ملی‌پوش تراکتورسازی دیروز در هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی حضور پیدا کرده و قراردادی 3 ساله با تیم تراکتورسازی امضا کردند.

مشکل در ثبت قرارداد امیری و حسینی 
باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه برای ثبت رسمی بازیکنانش با بحران مواجه شده است. مجوز بازیکنانی مثل وحید امیری، مجید حسینی و زارگو توره به‌دلیل عدم پرداخت بدهی 40 میلیون لیری باشگاه ترابزون‌اسپور هنوز صادر نشده است. ترابزون‌اسپور بعد از شکایت چند بازیکن سابق خود از جمله ارسون یانال، آیکوت دمیر و محمت اکیجی، در دادگاه مقصر قطعی شناخته و روی‌ هم‌رفته به‌پرداخت 40 میلیون لیر محکوم شده است. ترابزون‌اسپور تا روز دهم آگوست فرصت دارد تا با پرداخت این مبلغ، مشکل ثبت بازیکنانش را حل کند. انتظار می‌رود ترابزون تا مهلت مورد نظر پرداخت را انجام داده و مشکل را حل کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید