• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 15 مرداد 1397
کد مطلب : 25806
+
-

بیرانوند فیکس می‌شود

بیرانوند فیکس می‌شود

گلر ملی‌پوش پرسپولیس بعد از درخشش در جام‌جهانی بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفت. همین اتفاق باعث شد تا بیرانوند بعد از بازگشت از روسیه با پیشنهادات زیادی برای رفتن به اروپا یا لیگ‌های همسایه روبه‌رو شود. بیرانوند به‌خاطر نوع قراردادی که با باشگاه داشت باید حتما رضایت پرسپولیس را جلب می‌کرد. او درنهایت بعد از جلسه با گرشاسبی ترجیح داد فعلا در پرسپولیس بماند و درشرایطی که سرخپوشان با محرومیت مواجه هستند به این تیم کمک کند. هر چند در دو هفته ابتدایی لیگ رادوشویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس درون دروازه قرار گرفت و توانست در هر دو بازی کلین‌شیت کند. با این حال از پرسپولیس خبر می‌رسد که دروازه‌بان اول تیم‌ملی در سومین بازی این تیم برابر استقلال‌خوزستان برای اولین‌بار در این فصل درون دروازه قرار خواهد گرفت.
    برانکو قبلا به بیرانوند گفته بود
در دو هفته گذشته و با توجه به نیمکت‌نشینی بیرانوند شایعات زیادی مطرح شد مبنی بر اینکه برانکو از دروازه‌بان اول خود به‌خاطر دیر پیوستن به تمرینات ناراحت است یا اینکه برانکو ترجیح می‌دهد به‌خاطر جدایی احتمالی بیرانوند بیشتر از رادو استفاده کند اما پیگیری‌های ما نشان داد که هیچ‌کدام از این شایعات واقعیت ندارد. 
گویا بعد از بازگشت بیرانوند به تمرینات پرسپولیس سرمربی‌سرخپوشان به او اعلام می‌کند: « چون دیر به تمرینات اضافه شدی و با توجه به اینکه رادو از ابتدا در تمرینات شرکت کرده در دو بازی اول بازی نخواهی کرد و باید دراین مدت به‌خوبی تمرین کنی. احتمالا از هفته سوم درون دروازه قرار خواهی گرفت تا برای بازی برابر الدوحیل به‌خوبی آماده شوی.»
    بیرانوند دروازه بسته را تحویل می‌گیرد
بیرانوند حالا درشرایطی در بازی برابر استقلال خوزستان بازی خواهد کرد که پرسپولیس در دو بازی گذشته خود هیچ گلی را دریافت نکرده است. 
حالا بیرانوند باید تلاش کند تا این آمار را حفظ کند و به‌همین دلیل در اولین بازی خود در خوزستان کار بسیار سختی را پیش‌رو دارد.
    رادو برای نیم‌فصل دوم کافی نیست
در توافق دروازه‌بان پرسپولیس با مسئولان این تیم او تا نیم‌فصل قطعا در پرسپولیس باقی خواهد ماند و از نیم‌فصل به بعد درصورتی که خودش پیشنهاد ویژه‌ای داشته باشد، می‌تواند جدا شود. با این حال رادو در دو بازی گذشته تا حدود زیادی خیال برانکو را درون دروازه راحت کرده است اما سرمربی سرخپوشان به باشگاه اعلام کرده که درصورت جدایی بیرانوند باید حتما دروازه‌بان دیگری جایگزین او شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید