• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 9 دی 1396
کد مطلب : 2578
+
-

صاحب طلافروشی دزدان مسلح را نقره‌داغ کرد

سرقت از طلافروشی
صاحب طلافروشی دزدان مسلح را نقره‌داغ کرد

2سارق مسلح با ورود به یک طلافروشی در بندرشرفخانه در آذربایجان شرقی قصد سرقت داشتند اما با هوشیاری صاحب طلافروشی ناکام ماندند.

به گزارش همشهری، این حادثه صبح پنجشنبه رخ داد و دزدان که سلاح گرم و شوکر در دست داشتند وقتی در اجرای نقشه سرقت ناکام ماندند سوار بر یک موتورسیکلت پا به فرار گذاشتند. صاحب طلافروشی در تشریح ماجرا گفت: حدود ساعت 10:20صبح بود که در مغازه را باز کردم و وارد شدم. همان لحظه موبایلم زنگ خورد و سرگرم حرف زدن با تلفن همراه شدم که در همین هنگام 2مرد از باز بودن در مغازه سوءاستفاده کرده و وارد شدند. یکی از آنها کلاه کاسکت و دیگری کلاه کشی به سر داشت و من هنوز ویترین را نچیده بودم که آنها را مقابلم دیدم.

وی ادامه داد: تنها کاری که توانستم انجام دهم این بود که به سرعت در گاوصندوق را بستم و با آنها درگیر شدم. دزدان که کلت کمری و شوکر در دست داشتند، وقتی متوجه شدند که هیچ طلایی در دسترس‌شان نیست، از ترس رسیدن پلیس، بی‌آنکه موفق به سرقت شوند، پا به فرار گذاشتند و با موتور سیکلتی که بالاتر از مغازه پارک کرده بودند گریختند و خوشبختانه به من آسیبی نرسید. به گفته سرهنگ علی‌ فام، فرمانده انتظامی شبستر، سارقان تحت تعقیب هستند و با دستگیری آنها اطلاعات تکمیلی اعلام می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید