• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 13 مرداد 1397
کد مطلب : 25635
+
-

صدای استان‌ها

قطع آب در فردیس کرج

از خیابان 20 متری گل‌ها در فردیس کرج تماس می‌گیرم. ویراژ موتورسوارها، پارس سگ‌های ولگرد، سر و صدای وانت‌های دوره‌گرد و قطع شدن آب در ساعت‌های طولانی از جمله مشکلات ما در این منطقه است. آب معدنی هم در مغازه‌ها نیست و نمی‌توانیم بخریم. هر روز که نباید آب قطع شود. 
یک شهروند از البرز

 کمبود آب در جایزان 

از بخش جایزان در خوزستان تماس می‌گیرم. مشکل عمده ما کمبود آب برای کشاورزی است. کشاورزی ما از بین رفته است و تابستان جاری هم هنوز اجازه کشت هیچ محصولی را به ما نداده‌اند. مشکل دیگر ما هم جاده امیدیه به جایزان است. 6-7 سال از مرمت آن گذشته، اما این جاده هنوز به بهره‌برداری نرسیده است. لطفا مسئولان پیگیری کنند. 
یک شهروند از خوزستان 

خدمات نامناسب بیمارستان کاشمر

بیمارستان شهید مدرس کاشمر وضع مناسبی ندارد. کارکنان این بیمارستان از نظر بهداشتی به بیمارها رسیدگی کافی نمی‌کنند؛ مثلا پتو در بازه‌های زمانی طولانی تعویض می‌شود. 
سعیدی از خراسان رضوی

گرانی اجناس 

قیمت همه اجناس خیلی افزایش یافته است. با وجود این، حقوق بازنشستگان افزایش نداشته است. لطفا مسئولان و دست‌اندرکاران به معیشت مردم توجه کنند. ما از کجا باید هزینه زندگی را تامین کنیم؟
یک بازنشسته از مرکزی

 بلوار سعادت تاکسی ندارد

در خیابان سعادت قزوین به سمت میدان نصرالله تاکسی و اتوبوس به قدر کافی وجود ندارد. شهروندان قزوینی برای تردد در این مسیر با مشکل زیادی رو‌به‌رو هستند و باید زمانی طولانی را منتظر رسیدن یک وسیله حمل ‌و ‌نقل عمومی باشند. لطفا مسئولان شهرداری رسیدگی کنند.
جابری از قزوین 

 قوری‌گل خشک است

تالاب قوری‌گل در نزدیکی بستان‌آباد در استان آذربایجان شرقی خشک شده است. چرا هیچ کاری برای احیای این تالاب صورت نمی‌گیرد؟
امیر از آذربایجان شرقی

این خبر را به اشتراک بگذارید