سعیده مرادی؛ روزنامهنگار
دسترسی آسان به بازارهای میوه و ترهبار و خرید آسان و مقرون بهصرفه توسط شهروندان، یکی از رویکردهای مدیران شهری است و این روند در دوره ششم مدیریت شهری شتاب بیشتری بهخود گرفته تا جاییکه در 4سال اخیر بیش از 50بازار در نقاط مختلف شهر به بهرهبرداری رسیده است. در حال حاضر نیز سازمان برای توسعه بیشتر بازارهای میوه و ترهبار، برنامههایی برای سال1404دارد و قرار است تا پایان سال20بازار جدید در محلههای پایتخت افتتاح شود.
3فعالیت سازمان میادین میوه و ترهبار برای نیمه اول سال
1- احداث بازار در محلههای فاقد ترهبار
2- توسعه بازارهایی که قابلیت افزایش کاربری دارند
3- نوسازی و بهینهسازی بازارهای فرسوده
توسعه بازارها در کدام محدوده پایتخت خواهد بود؟
محلههای جنوبی تهران
توسعه بازارهای میوه و ترهبار در پایتخت
مهدی بختیاری زاده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران:سال گذشته درصدد افزایش تعداد بازارهای فیزیکی در محلههای تهران بودیم و امسال هم طبق روال سالهای گذشته، عمل خواهیم کرد. در این راستا، زمینهایی را تعبیه کردهایم که در حال ساخت هستند. شیوه ما اینگونه است که در تمامی محلههای فاقد ترهبار، بازار احداث کنیم و در محلههایی که بازار داریم، اما سرانه محله به اندازهای است که بازار کفاف تقاضای مردم را نمیدهد، بازار اضافه کنیم؛ البته در دیگر مناطق هم بازارهایی در حال ساخت است. تمرکز سازمان بر توسعه خدمات در جنوب تهران است تا بتوانیم سرانههای خدمترسانی را در مناطق جنوبی تهران افزایش بدهیم. امیدواریم امسال حداقل ۲۰بازار را در سطح شهر افتتاح کنیم.
شنبه 27 اردیبهشت 1404
کد مطلب :
255322
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/LgMj4
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved