• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 13 مرداد 1397
کد مطلب : 25516
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  درخواست از شهرداری منطقه3
با سلام. سال‌هاست 2ساختمان نیمه کاره در خیابان ولیعصر ابتدای کوچه شهید انصاری (صداقت سابق) بلاتکلیف رها شده و منظره ناخوشایندی را در این محدوده ایجاد کرده است. از شهرداری منطقه3 درخواست رسیدگی داریم.

مجید از تهران


  حل مشکلات اقتصادی
با سلام. هم‌اکنون وضعیت اقتصادی به‌گونه‌ای شده که مایحتاج مردم در همه زمینه‌ها روز‌به‌روز گران‌تر می‌شود. امیدواریم مسئولان با تدابیر کوتاه‌مدت اقتصادی نسبت به حل مشکلات اقتصادی مردم اقدام کنند.

کیوان‌نیا از تهران


@  درخواست از شورای شهر تهران
با سلام. اگر هدف از تحویل کارت منزلت، حفظ شأن، منزلت و تکریم سالمندان در جامعه است، اما عملا مبلغ درنظر گرفته شده برای شارژ این کارت‌ها نه‌تنها با گران‌شدن قیمت بلیت‌های مترو و اتوبوس هیچ تناسبی ندارد، بلکه اصل رایگان‌بودن خدمات شهری برای سالمندان را زیر سؤال برده است. گویا اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران توجهی به مشکلات اقتصادی سالمندان ندارند. انتظار می‌رود اعضای شورای شهر نسبت به افزایش مبلغ شارژ کارت‌های منزلت اقدامی بکنند.

درخواست تعدادی از سالمندان


  اقدام عملی انجام دهید
سلام، به آقای دادستان کل کشور می‌گویم که شما تا به حال چندین‌بار به اخلالگران اقتصادی هشدار داده‌اید. چندبار دیگر قرار است همینطور هشدار بدهید؟ لطفا به‌جای هشدار، اقدام عملی انجام دهید.

9666...0935


  بلاتکلیفی زیرگذر پل گیشا
سلام. با اینکه مسئولان قبلی شهرداری تهران وعده داده بودند که در پایان شهریور96 پل گیشا جمع‌آوری شده و به‌جای آن زیرگذر احداث می‌شود و ترافیک این منطقه سامان می‌یابد، اما متأسفانه نه‌تنها تاکنون هیچ‌گونه پیشرفتی در این پروژه صورت نگرفته، بلکه ترافیک این منطقه نیز به حد انفجار رسیده است. واقعا چه‌کسی پاسخگوست؟

8949...0912


@  نظارتی نمی‌کنند
با سلام. بسیاری از مطب‌های پزشکان متخصص در کلینیک‌های پایتخت به تجارت‌خانه‌ای برای پولسازی تبدیل شده‌اند؛ به‌گونه‌ای که برای فرار از مالیات به بیماران اعلام می‌کنند حتما با پول نقد در مطب حضور داشته باشند. این درحالی است که برای حق ویزیت با رقم‌های بالا، چندین مریض را هم همزمان پذیرش می‌کنند! چرا مسئولان وزارت بهداشت ‌‌نظارتی نمی‌کنند؟

5245...0912


  از مشکلات جامعه اطلاعی ندارند!
باسلام. اعلام تورم 10 یا 13درصدی، حتی برای خوش‌باورترین و ساده‌ترین افراد هم مورد قبول نیست. واقعا با این وضعیت سر به فلک کشیده قیمت کالاهای اساسی مردم که هر روز هم رو به افزایش است، اعلام تورم 10درصدی چه مفهومی دارد؟ آیا مسئولان از واقعیات و مشکلات جامعه بی‌خبر هستند؟

1713...0915


@  فرهنگسازی‌ را از خودمان شروع کنیم
این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که از ترافیک پایتخت گلایه‌ای نداشته باشد، اما وقتی به علل این معضل می‌رسیم، مشکلات را گردن این و آن می‌اندازیم. آیا گاهی به این مسئله نباید توجه کنیم که به چه میزان در ایجاد مشکل ترافیک خودمان سهم داریم؟ وقتی گلایه می‌کنیم از عدم‌رانندگی بین خطوط، پارک دوبله، توقف در تقاطع‌ها، عدم‌رعایت فاصله قانونی با اتومبیل جلویی، استفاده‌نکردن از چراغ راهنما در انتخاب مسیر، عدم‌رعایت حق تقدم و نظایر آن و اینها را  به‌عنوان دلایل ایجاد ترافیک نام می‌بریم، اما واقعا خودمان این موارد را‌ هنگام رانندگی رعایت می‌کنیم؟ آیا بهتر نیست فرهنگسازی‌ را از خودمان شروع کنیم؟

2587...0912


  توجه به بازنشستگان
سلام. از اینکه گهگاهی مشکلات بازنشستگان را در روزنامه همشهری منتشر می‌کنید، جای تشکر دارد. امیدواریم مسئولان هم توجهی به درددل بازنشستگانی که برای پیگیری مشکلاتشان به هر دری می‌زنند، داشته باشند.

شاهمرادی، بازنشسته


  وعده مسکن اجتماعی
سلام. با اینکه وزیر راه و شهرسازی از ابتدای حضورش در دولت با ارائه طرح مسکن اجتماعی قول داده بود تا با مشارکت مردم، همه را صاحب مسکن کند، اما نه‌تنها اقدامی در این زمینه نکرده، بلکه هیچ توضیحی هم در این خصوص به مردم نمی‌دهند. لطفا این موضوع را در روزنامه پیگیری کنید.

دبیر بازنشسته از تهران


  بی‌توجهی به باغ‌های شمال
سلام. متأسفانه در سال‌های اخیر با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان گیلان، دیگر خبری از محصولات کشاورزی نیست و فقط ویلاهایی روی زمین‌های کشاورزی ساخته می‌شوند. در واقع با از بین بردن باغ‌های مرکبات و شالیکاری، به‌زودی این استان وارد‌کننده مرکبات و برنج خواهد بود. آیا مسئولان در جریان این تهدید اقتصادی نیستند؟

فاتح از لاهیجان


  سهام عدالت کارگران
سلام. بسیاری از کارگران در زمان ثبت‌نام سهام عدالت نتوانستند به‌موقع اقدام کنند و از ثبت‌نام بازمانده‌اند. آیا واقعا به امثال ما کارگرانی که با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستیم، نباید سهام عدالت تعلق بگیرد؟ لطفا گزارشی از خانواده‌هایی که نه دعوتنامه سهام عدالت و نه شغلی دارند، تهیه کنید.

گلایه تعدادی از کارگران

این ستون پل ارتباطی خوانندگان با تحریریه روزنامه همشهری است. لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید