• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
پنج شنبه 11 مرداد 1397
کد مطلب : 25428
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/RklR
+
-

کافه مجلس

   2 نامه به روسای 2 قوه

190نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی، رئیس قوه قضاییه خواهان اقدام عاجل این قوه در برخورد با اخلالگران اقتصادی شدند. نمایندگان در این نامه از مواضع انقلابی رئیس قوه‌قضاییه تشکر کرده‌اند. در نامه‌ دیگری هم که به امضای 193 نماینده مجلس رسیده است، از رئیس‌جمهور خواسته شده برای تغییر حداکثری کابینه گام بردارد. نمایندگان در نامه خود به حسن روحانی نوشته‌اند تغییر حداکثری کابینه به صلاح کشور خواهد بود. (ایسنا)

   تذکر 18نماینده به رئیس‌جمهور

18نماینده مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور از او خواستند مدیریت سیاست خارجی و جلوگیری از اظهارنظرهای غیرمسئولانه مقامات کشوری و لشکری درخصوص مسائل بین‌المللی با توجه به اصل ۱۱۳ قانون اساسی را موردتوجه قرار دهد. (ایسنا)

   مجلس نظاره‌گر نباشد

 علی ادیانی، نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس در جلسه علنی دیروز با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود در کشور اظهار داشت: مردم در شرایط فعلی انتظار ندارند که مجلس نسبت به التهابات فعلی کشور نظاره‌گر و تماشاچی باشد. وی افزود: ما باید در مسائل اقتصادی نظارت کنیم نه اینکه نظاره‌گر باشیم.(فارس)

   مجلس را بازی ندادند

علیرضا سلیمی، نماینده اصولگرای مجلس دیروز در نطق میان دستور خود با انتقاد از اینکه مجلس در متن حوادث نیست گفت: مجلس باید در متن تمامی حوادث حضور داشته باشد. چرا در توزیع 7میلیون و 600هزار قطعه سکه از مجلس استفسار نشد؟ در پرداخت حداقل12میلیارد دلار از ذخایر ارزی کشور به افراد خاص، مجلس در کجای امر بود؟ چرا در تصمیم به ارزپاشی با قیمت 4200تومان مجلس را به بازی نگرفتند؟(فارس)

 

این خبر را به اشتراک بگذارید