• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 10 مرداد 1397
کد مطلب : 25222
+
-

نفس عمیق آبی‌ها

نفس عمیق آبی‌ها

از دست دادن بازیکنانی مثل امید نورافکن، امید ابراهیمی، سید مجید حسینی، مامه‌تیام و سرور جپاروف، موجی از ناامیدی میان هواداران استقلال به‌وجود آورده بود اما این باشگاه روز گذشته با جذب 2 بازیکن حداقل توانست تا حدودی نگرانی هوادارانش را رفع کند. مسئولان این باشگاه روز گذشته بالاخره بعد از مدت‌ها حرف و حدیث با 2 بازیکن قرارداد امضا کردند و امیرحسین فتحی، سرپرست استقلال با تایید این موضوع به سایت رسمی باشگاه گفت:«با پیشنهاد آقای شفر، سرمربی تیم قراردادی را با نویمایر منعقد کردیم که دو ساله است و برای سال دوم در صورت رضایت سرمربی این قرارداد ادامه می‌یابد.» نکته جالب اینجا است که با رفتن پندار توفیقی از استقلال، قرارداد 2 بازیکن جدید استقلال دیگر در ساعت‌های اولیه بامداد امضا نشد و باشگاه خبر توافق با بازیکنان جدید را ساعت 16 دیروز اعلام کرد. با این شرایط و با توجه به کمبود بازیکن در استقلال احتمال اینکه نویمایر در بازی با ذوب‌آهن دقایقی برای آبی‌ها به میدان برود وجود دارد، البته به‌نظر می‎رسد این بازیکن تا حدودی هم با اضافه وزن روبه‎رو است که کادر فنی استقلال قطعا برنامه‌های تمرینی خاصی را برای نویمایر در نظر خواهد گرفت. استقلالی‌ها با از دست دادن ابراهیمی و جپاروف در میانه میدان امیدوار هستند که نویمایر درصدی از مشکلات این تیم را در میانه میدان برطرف کند. نویمایر از تیم قاسم پاشا ترکیه به استقلال آمده و حالا باید دید در این تیم چه عملکردی خواهد داشت.

  نقش مدیر برنامه‌های تیام
نویمایر، بازیکن آلمانی بعد از عقد قرارداد دو ساله با باشگاه استقلال هنگام خروج از محل این باشگاه با به درخواست خبرنگاران برای گفت‌وگو مواجه شد اما به‌سرعت محل باشگاه را ترک کرد. به هنگام خروج نویمایر از باشگاه استقلال، وینفرد شفر از او درخواست کرد بلافاصله سوار بر خودرو شده و محل باشگاه را ترک کند او و شفر دیروز در حالی از باشگاه استقلال خارج شدند که شرمان مدیر برنامه‌های مامه‌ بابا تیام و سرور جپاروف این دو نفر را همراهی می‌کرد. نکته عجیب اینجاست که باشگاه استقلال از طریق شرمان، نویمایر را به استقلال آورده و این اتفاق در حالی رخ داده که مسئولان این باشگاه علیه تیام شکایت کرده و باید از طریق مدیر برنامه‌های او مشکلات‌شان با مهاجم سنگالی را حل کنند.

  جانشین تیام از اصفهان آمد
روز گذشته مرتضی تبریزی هم با استقلال قرارداد رسمی امضا کرد. این باشگاه فصل گذشته هم دنبال جذب تبریزی بود و در این فصل هم تبریزی سوژه تکراری رسانه‌ها برای پیوستن به استقلال بود. سرانجام این باشگاه توانست رضایت باشگاه ذوب‌آهن را برای جذب تبریزی جذب کند و جالب اینجاست که این مهاجم باید در هفته دوم برابر استقلال بازی کند و سپس به تمرینات آبی‌پوشان اضافه شود. فتحی همچنین در مورد جذب مرتضی تبریزی می‌گوید:« بعد از مذاکراتی که با باشگاه ذوب‌آهن داشتیم تبریزی نیز به استقلال پیوست و مراحل انتقال او به‌پایان رسید. قرارداد تبریزی دو ساله بوده و طبق توافق با ذوب‌آهن این بازیکن بعد از بازی روز پنجشنبه به تمرینات استقلال ملحق می‌شود.» با این شرایط تبریزی هم به احتمال فراوان از روز شنبه در تمرین استقلال شرکت می‌کند تا خود را آماده بازی با تراکتورسازی در هفته سوم لیگ برتر کند. تبریزی هنگام ترک باشگاه با خبرنگاران روبه‌رو شد ولی حاضر به انجام مصاحبه با اصحاب رسانه نشد. تبریزی اعلام کرد که به‌خاطر بازی پنجشنبه قصد صحبت ندارد و خیلی سریع سوار خودرو شد و باشگاه را ترک کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید