• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 9 مرداد 1397
کد مطلب : 25089
+
-

فرار متهم کرولال از اتهام قتل عمد


مرد کرولال که متهم به قتل کارگری جوان بود، به‌زودی به اتهام قتل شبه عمد دردادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش همشهری، تحقیقات در این پرونده از دهم آبان‌ماه پارسال شروع شد. آن روز گزارش مرگ مردی جوان به پلیس اعلام شد.  بررسی‌ها نشان می‌داد قربانی کارگر کارگاه دوزندگی حوالی بازار بوده که یک روز قبل‌تر از پله‌ها به پایین افتاده و همکارانش او را به بیمارستان انتقال داده بودند.

از همان زمان تلاش پزشکان برای نجات کارگر جوان شروع شد  اما ضربه‌ای که به سرش وارد شده بود به مرگ او منجر شد.  از آنجا که مرگ وی مرموز به‌نظر می‌رسید قاضی جنایی به همراه تیم تجسس راهی محل حادثه شد.

کارگران کارگاه می‌گفتند که متوفی  پایش لیز خورده و از پله‌ها سقوط کرده است اما وقتی به دستور قاضی دشتبان بازپرس جنایی، فیلم دوربین‌های مداربسته بررسی شد، اسرار مرگ قربانی فاش شد. آن طور که مشخص بود یکی از کارگران کارگاه او را از بالای پله‌ها به پایین هل داده و باعث مرگ وی شده بود. همین کافی بود تا کارگر جوان بازداشت شود.

او کرو لال بود و نمی‌توانست صحبت کند برای همین جزئیات درگیری را اینطور نوشت: یک‌ماه بود که از شهرستان به تهران آمده بودم و در کارگاه کار می‌کردم تا خرج مادر و خواهرم را تأمین کنم. مقتول همکارم بود اما چند روز پیش از حادثه مرا مورد تمسخر قرار داد و با هم درگیر شدیم.

کارگران دیگر میانجیگری کردند و به دعوای ما خاتمه دادند تا اینکه روز حادثه وقتی از اتاق بیرون آمدم باز مقتول را دیدم که بار دیگر مرا مسخره کرد. با هم درگیر شدیم. درحالی‌که به‌شدت عصبی بودم او را هل دادم و اصلا حواسم نبود که مقابلمان پله است.

قصد کشتن او را نداشتم و ناگهان دیدم از پله‌ها به پایین افتاد. 5یا 7پله بود اما متأسفانه جان سالم به در نبرد. وقتی همکاران دیگرمان متوجه شدند از ترسم حرفی نزدم اما باور کنید همه‌‌چیز در یک لحظه رخ داد. حالا هم از خانواده مقتول طلب بخشش دارم.

پس از تکمیل تحقیقات قاضی دادسرای جنایی تهران برای کارگر کرو لال به اتهام قتل عمدی قرار مجرمیت صادر کرد اما دادیار اظهارنظر، نظر دیگری داشت و عنوان کرد که اتهام وی قتل شبه عمد است. درچنین شرایطی با وجود این اختلاف نظر پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که قضات دادگاه اعلام کردند متهم باید به اتهام قتل شبه عمد محاکمه شود.

به این ترتیب تحقیقات مجددا در دادسرای جنایی تهران تکمیل و پرونده پس از صدورکیفرخواست به دادگاه کیفری فرستاده شد تا متهم به‌زودی به اتهام قتل شبه عمد محاکمه شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید