• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 6 دی 1396
کد مطلب : 2499
+
-

محاکمه مردی که زن بیمار را ربود

مرد شیطان‌صفت که زنی بیمار را به‌عنوان مسافر سوار خودرواش کرده وی را قربانی وسوسه‌هایش کرده بود، برای دومین مرتبه در دادگاه کیفری محاکمه شد. به گزارش همشهری، اواسط سال94 زن جوانی نزد پلیس رفت و از حادثه هولناکی که برایش اتفاق افتاده بود، خبر داد. او گفت: از مدتی قبل به بیماری سرطان مبتلا شدم و وضعیت جسمی خوبی نداشتم. چند روز قبل وقتی می‌خواستم به خانه برگردم با همسرم تماس گرفتم و خواستم دنبالم بیاید اما او گفت به‌دلیل گرفتاری‌های کاری‌اش نمی‌تواند محل کارش را ترک کند.

به همین دلیل در منطقه یافت‌آباد کنار خیابان ایستادم و منتظر تاکسی شدم. وی ادامه داد: هرچه منتظر شدم خبری از تاکسی نشد تا اینکه یک پراید سفیدرنگ مقابلم توقف کرد و سوارش شدم. راننده مرد جوان و کم حرفی بود. در بین راه شروع به صحبت با او کردم و از بیماری‌ام حرف زدم اما ناگهان فهمیدم که مسیر را تغییر داده است. او ناگهان در منطقه خلوتی توقف کرد. فهمیدم که قرار است حادثه تلخی اتفاق بیفتد. می‌خواستم پیاده شوم اما درها قفل بود. راننده جوان ناگهان به سویم حمله کرد و من را مورد ضرب و شتم و در ادامه مورد آزار و اذیت قرار داد. سپس من را از خودرواش بیرون انداخت و فرار کرد اما در آخرین لحظه توانستم شماره پلاک خودرواش را ببینم.

هرچند هویت راننده شیطان‌صفت مشخص نبود اما مأموران با استفاده از شماره پلاکی که شاکی در اختیارشان قرار داد، توانستند متهم را دستگیر کنند. با اینکه جوان 28ساله از سوی شاکی شناسایی شده بود اما ادعا می‌کرد حرف‌های زن جوان دروغ است و او هنگام وقوع جرم در تهران نبوده است. با‌وجود‌این، تحقیقات از متهم ادامه یافت تا اینکه سرانجام وی به ربودن و آزار و اذیت زن بیمار اعتراف کرد. در این شرایط پرونده این جنایت سیاه به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در جلسه محاکمه که به ریاست قاضی حسین اصغرزاده برگزار شد، زن جوان درباره آنچه اتفاق افتاده بود اینطور توضیح داد: در بین راه به راننده گفتم که به بیماری سرطان مبتلا هستم اما او بی‌رحمانه من را مورد آزار و اذیت قرار داد. به‌همین دلیل خواستار مجازات وی هستم.

در ادامه این جلسه متهم به دفاع از خودش پرداخت و گفت: با اینکه در رشته برق تحصیل کرده‌ام اما نتوانستم شغل مناسبی پیدا کنم و به ناچار با ماشینم مسافرکشی می‌کردم. وی ادامه داد: روز حادثه وقتی زن جوان را کنار خیابان دیدم ناگهان وسوسه‌های شیطانی به سراغم آمد. می‌خواستم در گوشه‌ای از خیابان او را مورد آزار و اذیت قرار دهم و او را کتک زدم اما نتوانستم نقشه‌ام را اجرا کنم و فرار کردم.

در پایان این جلسه قضات دادگاه متهم را به اتهام آدم‌ربایی و ضرب و جرح متهم در مجموع به تحمل 25سال حبس محکوم کردند اما این رأی در دیوان‌عالی کشور شکسته و برای بررسی مجدد به دادگاه فرستاده شد. در دومین دور از رسیدگی به این پرونده که در شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمود کیخا برگزار شد، متهم بار دیگر به دفاع از خودش پرداخت و گفت: قبول دارم که روز حادثه نیت بدی درخصوص زن جوان داشتم. حتی وقتی خودرو را در محل خلوتی متوقف کردم، زن جوان را کتک زدم اما باور کنید او را آزار و اذیت نکردم و از ترس فرار کردم. حالا هم از کاری که کرده‌ام پشیمانم و از شاکی می‌خواهم که من را ببخشد. براساس این گزارش قرار است قضات دادگاه به‌زودی رأی خود را درباره این پرونده اعلام کنند

این خبر را به اشتراک بگذارید