• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 1 مرداد 1397
کد مطلب : 24079
+
-

مذاکرات نهایی برای استحصال گاز‌متان و تبدیل آن به انرژی؛ به‌زودی

انرژی
مذاکرات نهایی برای استحصال گاز‌متان و تبدیل آن به انرژی؛ به‌زودی

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از انجام مذاکرات نهایی برای استحصال گاز متان و تبدیل آن به انرژی و انتخاب شرکت واجد شرایط برای احداث زباله سوز 3200تنی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به‌گزارش همشهری، مجتبی یزدانی در جلسه‌ای مشترک که با حضور علی نیازی سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران، رضا عبدلی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران،  عبدالحسین رحیمی مدیرعامل سازمان میوه و تره بار و دیگر مسئولین برگزار شد،  درخصوص موضوعات سازمان مدیریت پسماند درباره استحصال گاز متان و احداث زباله سوز 3200تنی و نیز تعیین تکلیف پسماندهای بیمارستانی و راه‌اندازی زون صنعتی در میدان مرکزی میوه و تره بار و انتخاب سرمایه‌گذار و نیز موضوع بنکداری بحث و تبادل نظر کردند.

یزدانی در این جلسه پس از ارائه توضیحاتی درخصوص موضوعات فوق گفت: استحصال گاز متان با متقاضیان حضور در این عرصه به مرحله نهایی رسیده است و ان‌شاءالله به‌زودی این کار به سرانجام خواهد رسید. وی درخصوص احداث زباله سوز 3200تنی نیز گفت: پس از اعلام فراخوان و بررسی‌های کارشناسی و فنی از میان شرکت‌هایی که به مرحله نهایی رسیده‌اند؛ شرکتی که دارای تمامی شرایط لازم برای این امر با محوریت سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران باشد،  به‌زودی انتخاب خواهد شد.

همچنین در ادامه این جلسه و پس از ارائه توضیحات رحیمی مدیرعامل سازمان میوه و تره بار درخصوص راه‌اندازی زون صنعتی و بنکداری مقرر شد که پس از مکاتبه با معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و دریافت مجوز فراخوان،  اجرای پروژه براساس توافق انجام شده پس از انجام مطالعات فنی لازم توسط سازمان سرمایه‌گذاری و طی مراحل قانونی و اعلام فراخوان انجام و سرمایه‌گذار این بخش نیز تعیین شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید