• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
یکشنبه 29 مهر 1403
کد مطلب : 238038
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/58Yjq
+
-

حباب سکه اوج گرفت

نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اعلام اینکه افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی و نوسانات افزایشی نرخ ارز در داخل و همچنین تنش‌های سیاسی - اقتصادی منجر به افزایش  قابل توجه قیمت سکه و طلا شده است، گفت: حباب قیمت سکه به 11میلیون تومان رسیده است.

عبدالناصر همتی، وزیر اقتصاد گفته که شکاف نرخ ارز نیمایی و بازار برای حذف رانت در دستور کار دولت قرار دارد.محمدرضا فرزین، رئیس‌کل بانک مرکزی نیز پیش‌تر گفته بود که ما نگران نرخ تورم هم هستیم و پایین بودن نرخ ارز برای کنترل تورم است.

شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در اطلاعیه‌ای با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی از احتمال افزایش برودت هوا در روزهای آینده، درباره یخ‌زدگی کنتورهای آب در برخی مناطق هشدار داد و از مردم خواست تمهیدات لازم را به‌کار ببندند.

عباس علی‌آبادی، وزیر نیرو به‌منظور حضور در سومین کنفرانس وزرای انرژی«ابتکار یک کمربند یک راه» به چین سفر می‌کند. سومین کنفرانس وزرای انرژی «ابتکار یک کمربند یک راه» قرار است دوم تا سوم آبان در چینگدائو، استان شاندونگ چین برگزار شود.

محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور تصویب نامه هیأت وزیران درخصوص انتخاب وزرای صنعت و اقتصاد برای عضویت در شورای‌عالی کار را ابلاغ کرد. آیا این دو وزیر به افزایش دستمزد کارگران متناسب با تورم رأی مثبت می‌دهند؟

سرپرست معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات درباره وضعیت بررسی واقعی بودن بسته‌های اینترنت، گفت: این بررسی در حال انجام است و تاکنون نتایج حاصله تخلفی از سوی اپراتورها را نشان نداده است.

عبدالامیر یاقوتی، مدیرکل امور انرژی و مشتریان صنعت برق گفت: براساس قانون صندوق بیمه همگانی توانیر مکلف به دریافت این حق بیمه از مشترکان برق متناسب با قوانین و بودجه سنواتی شده تا پس از دریافت به‌حساب این صندوق واریز شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید