• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
یکشنبه 29 مهر 1403
کد مطلب : 237992
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/mwJAA
+
-

تمرین تونل وحشت

بارسا امشب برای بازی‌های سخت بعدی آماده می‌شود

تمرین تونل وحشت

بارسلونا بازی‌های سختی در پیش دارد و بازی امشب با سویا آسان‌ترین آنهاست. چهارشنبه هانسی فلیک باید بارسا را برای بازی با تیم سابق خودش، بایرن‌مونیخ آماده کند و 3روز بعد از آن هم باید در ال‌کلاسیکو با رئال‌مادرید روبه‌رو شود. اهمیت بازی امشب در این است که برخی مصدومان به شرایط مسابقه برگشته‌اند و حضور چند‌دقیقه‌ای یا کامل آنها در میدان می‌تواند هواداران را به بازی‌های سخت بعدی امیدوار کند. آنسو فاتی، یامال، اولمو، گاوی و فرمین آماده بازی هستند. شزنی هم احتمالا نخستین بازی‌اش را انجام خواهد داد و لواندوفسکی و یامال کار را از روی نیمکت آغاز خواهند کرد. بارسا با فلیک همه بازی‌های این فصل لالیگایی خود را برده، غیر از شکست 4بر‌2 مقابل اوساسونا.
    بارسلونا رکورد تاریخی خوبی مقابل سویا دارد و در 115بازی از 199بازی رودررو برنده بوده و فقط در 45بازی باخته.
    بارسلونا همه 5بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها را برده است و آخرین شکست آنها به باخت 2بر یک مقابل موناکو در لیگ قهرمانان برمی‌گردد. کاتالان‌ها 18گل در این 5بازی به ثمر رسانده‌اند.
    بارسلونا 5بازی اخیر خود مقابل سویا را با پیروزی به پایان برده و آخرین باری که نتوانسته حریف را ببرد، تساوی یک -یک در دسامبر2021 بوده.
    بارسلونا این فصل در 9بازی خود در لالیگا 28گل به ثمر رسانده و فعلا بهترین خط حمله لالیگا را در اختیار دارد.
    سرمربی سویا یک چهره نام‌آشنا برای بارسایی‌هاست. او یک بازی سرمربی این تیم بوده و قبل از آن هدایت تیم ب را در دست داشته؛ فرانسیسکو خاویر پیمنتا.
    سویا از سال 2002(3بر صفر) نتوانسته بارسلونا را به‌عنوان مهمان شکست بدهد و از فصل 21-2020(تساوی یک- یک) هم نتوانسته حتی یک امتیاز در زمین این تیم کسب کند. بارسایی‌ها قبل از تساوی در سال 2020، برای 9فصل متوالی در خانه مقابل این تیم برنده بوده‌اند. اندلسی‌ها در این فصل بین بازی‌های برده، مساوی و باخت تعادل برقرار کرده‌اند و 12امتیاز از 3برد، 3تساوی و 3باخت دارند.
    لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا دیروز در کنفرانسی از مسائل مالی باشگاه و وضعیت درآمدها حرف زد: «قبلا حقوق‌های پرداختی به اندازه 91درصد از کل درآمد باشگاه بود و حالا 53درصد. علاوه بر این، بازیکنانی به ارزش 80میلیون یورو فروخته‌ایم. دکو در کار خود بهترین است چون توانست 170میلیون یورو از دستمزدها را کاهش دهد.»
    بارسا باید خودش را برای سوپرجام اسپانیا که در عربستان برگزار می‌شود، آماده کند. طبق زمانی که اعلام شده، روز 19دی مایورکا با رئال‌مادرید بازی دارد و روز 2دی بارسا با بیلبائو. برنده‌های این دو دیدار روز 23دی، بازی فینال را برگزار خواهند کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید