• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 30 تیر 1397
کد مطلب : 23764
+
-

چشمی و حسینی می‌مانند، جپاروف می‌رود

چشمی و حسینی می‌مانند، جپاروف می‌رود

بعد از روزهای ناامیدکننده باشگاه استقلال که با جدایی ستاره‌ها و ناکامی در تمدید قرارداد خارجی‌ها همراه بود، حالا به‌نظر می‌رسد آبی‌ها روزهای بهتری را در پیش دارند. روزهایی که احتمالا اخبار خوبی در حد ماندن روزبه چشمی و مجید حسینی برای آنها به همراه دارد. 

سیدمجید حسینی که بعد از درخشش در جام‌جهانی مشتری دست‌به‌نقدی از لیگ ترکیه پیدا کرده بود در آستانه لژیونر شدن از ترانسفر بازماند، چون طی درگیری‌هایش با باشگاه استقلال زمان این کار را از دست داد. ماجراهای مربوط به گذرنامه حسینی به جنجالی بزرگ برای او تبدیل شد تا انتقال ملی‌پوش ایرانی به وقفه بیفتد. اتفاقی که ترک‌ها از آن به‌عنوان حربه باشگاه ایرانی برای از دست رفتن زمان قانونی بند فسخ قرارداد یاد کردند. چون بعدا معلوم شد بند فسخ قرارداد 100هزار دلاری فقط تا پایان وقت اداری 24تیر اعتبار داشته است. بعد از آن هم مدیران استقلال پیشنهادی دومیلیاردی به حسینی ارائه دادند که دستمزد این مدافع جوان و 800میلیونی فصل قبل را 5/2برابر خواهد کرد. دیروز هم رئیس باشگاه ترابوزان‌اسپور ترکیه از منتفی شدن انتقال مجید حسینی خبر داد و گفت: «ما مجید حسینی را به‌دست نیاوردیم. ما فشارهایی آوردیم اما از مذاکره با رئیس باشگاه استقلال منصرف شدیم و او کارهای دیگری را در پیش گرفت که شامل ضبط پاسپورت بازیکن بود. این انتقال دیگر بعید است انجام شود.»

  چشمی4میلیارد می‌خواهد؟
درباره روزبه چشمی، مدیرعامل مستعفی استقلال پیش از ترک این باشگاه گفت: «چشمی با استقلال قرارداد دارد ولی او در جلسه با ما گفت 4میلیارد بدهید تا در تیم بمانم!» البته چشمی این ادعا را تکذیب کرده است: «باورم نمی‌شود این حرف‌ها از زبان افتخاری بیرون آمده است. من کی درمورد پول حرف زدم؟! شما نگفتید من باید یکشنبه با هیات‌مدیره در مورد مبلغ قرارداد صحبت کنم؟» چشمی از استقلالی‌ها به‌شدت عصبانی است ولی گفته می‌شود سرپرست جدید باشگاه قصد دارد به هر شکلی که شده او را در استقلال حفظ کند.

  استقلال قید جپاروف را می‌زند؟
در همین حال به‌نظر می‌رسد استقلالی‌ها قید جپاروف را خواهند زد چون او درخواست قرارداد 3ساله دارد که با 34سال سن درخواست عجیبی است. به حرف‌های افتخاری دقت کنید: «جپاروف با 34سال سن خواستار امضای قراردادی 3ساله با رقم 400هزار دلار شد. به او گفتم با این شرایط سنی که داری 3سال دیگر باید با عصا برای ما بازی کنی آن‌هم با سالی 400هزار دلار هزینه!» با توجه به هزینه‌های حفظ جپاروف و اسکان خانواده او در تهران سرمایه‌گذاری روی او اصلا منطقی به‌نظر نمی‌رسد. احتمال می‌رود استقلالی‌ها قید این بازیکن ازبکستانی را بزنند و به‌سراغ دیگر گزینه سرمربی آلمانی یعنی نویر بروند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید