• جمعه 27 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 14 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 18
سه شنبه 24 مهر 1403
کد مطلب : 237618
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/El4jv
+
-

باتلاق مالی رژیم صهیونیستی

با توجه به نرسیدن بموقع کمک آمریکا در سال مالی جاری و هزینه‌های جنگ که افزایش بودجه دفاعی را ضروری کرده است، وزارت دارایی رژیم صهیونیستی انتظار دارد بودجه۲۰۲۴ دولت برای سومین بار بازبینی شود.

تولیدات صنعتی هند برای نخستین بار از اکتبر۲۰۲۲ تا اکتبر امسال کاهش یافته که نشان‌دهنده کاهش فعالیت‌های معدنی و تولید برق است. تولیدات صنعتی هند در ماه آگوست نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۰.۱ درصد کاهش یافته است.

یک گروه صنعتی هشدار داد تولید گاز طبیعی انگلیس سریع‌تر از حد انتظار کاهش می‌یابد و باعث وابستگی بیشتر به واردات می‌شود. تولید گاز در سال ‌جاری حدود ۱۳درصد کاهش یافته است.

شرکت خودروسازی چینی گاک در حال بررسی ساخت خودروهای برقی در اروپا برای اجتناب از تعرفه‌های اتحادیه اروپاست و قصد دارد به فهرست رو به رشد شرکت‌های چینی‌ای که قصد تولید داخلی دارند بپیوندد.

قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار آسیا پس از انتشار آمار کاهش تورم چین و عدم ‌شفافیت درباره برنامه‌های محرک اقتصادی این کشور، همه رشد هفته گذشته خود را از دست داد و به 78دلار کاهش یافت.

شرکت خدمات مالی و بانکداری چندملیتی آمریکایی گلدمن ساکس با استناد به آخرین دور اقدامات محرک اقتصادی دولت چین، پیش‌بینی تولید ناخالص داخلی چین را از ۴.۷درصد برای سال۲۰۲۴ به ۴.۹درصد افزایش داد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید