• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 23 مهر 1403
کد مطلب : 237533
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Z4jMR
+
-

پیام اقتدار ایران

82درصد از تهرانی‌ها عملیات «وعده صادق2» را بیانگر اقتدار ایران به‌عنوان «قدرت برتر منطقه»‌ می‌دانند

پژوهش همشهری

«عملیات وعده‌صادق2» نه‌تنها رژیم صهیونیستی بلکه تمام کشورهای غربی را شگفت‌زده کرد. به‌گونه‌ای که محاسبات آنها در حمایت از رژیم صهیونیستی را به‌هم ریخت. امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه از محدودیت ارسال تسلیحات نظامی به رژیم‌صهیونیستی خبر داد. بعد از عملیات وعده‌صادق2 حمایت از رژیم‌صهیونیستی در میان کشورهای جهان کاهش یافته و این بیانگر اقتدار نظامی و توان اجرایی جمهوری اسلامی در مقابله با این دشمن سنگدل است.
دشمن اشغالگر بعد از ناتوانی در میدان، به عملیات روانی روی آورده و با همکاری رسانه‌های متعدد بین‌المللی تلاش گسترده‌ای برای کاهش تأثیر عملیات وعده‌صادق2 انجام داده است اما با توجه به روحیه بالای ملی نتوانسته در جنگ رسانه‌ای نیز پیروز شود.
به همین منظور مرکز پژوهش همشهری با دغدغه بررسی پیام اقتدار ایران در پاسخ به جنایات رژیم‌صهیونیستی، نظرسنجی‌اي با عنوان «بررسی دیدگاه مردم درباره پیام اقتدار ایران با اجرای عملیات وعده‌صادق2» را به اجرا درآورده ‌است. این پژوهش به‌روش پیمایش تلفنی و با استفاده از نمونه‌گیری تصادفی و طبقه‌بندی‌شده و در قالب مصاحبه با 620نفر از شهروندان تهرانی از تاریخ 17 تا 22مهر1403 به‌اجرا درآمده ‌است و یافته‌های آن بیانگر دیدگاه شهروندان تهرانی در مورد اقتدار ناشی از عملیات وعده‌صادق2 و تأثیر جنگ روانی رژیم‌صهیونیستی در پی اجرای این عملیات است.





 

این خبر را به اشتراک بگذارید