• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 22 مهر 1403
کد مطلب : 237331
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/X64Bg
+
-

اخبار کوتاه

ورود دوربین به حریم تیم‌ها
درحالی‌که در لیگ خودمان هر کاری می‌کنیم تا از جذابیت فوتبال کاسته شود، انگلیسی‌ها برای جذب مخاطب بیشتر در سراسر جهان و همچنین درآمد بیشتر، راه تازه‌ای یافته‌اند. لیگ برتر انگلیس 3پیشنهاد برای پوشش بهتر و البته جذب بیشتر بیننده‌های تلویزیونی، به باشگاه‌ها ارائه داده، شامل مصاحبه بین نیمه با مربیان تیم‌ها، مصاحبه با بازیکنان پس از تعویض و پخش تصاویر رختکن تیم‌ها با حضور بازیکنان. از فصل آینده، هر باشگاه موظف است هر هفته یکی از این موارد را انجام دهد. فعلا فقط درباره حضور دوربین در زندگی شخصی بازیکنان و مربیان تصمیمی گرفته نشده است!

دیوار دفاعی در ورزشگاه
اریک تن‌هاخ که جایگاه متزلزلی روی نیمکت منچستریونایتد دارد، از مدیران باشگاه خواسته دور محل تمرینی تیم اصلی دیوار بکشند. دلیل این درخواست حفظ حریم خصوصی تیم اصلی و مخفی نگه داشتن مسائل تاکتیکی بوده تا کسی از تاکتیک‌های این مربی سر درنیاورد. البته همین حالا هم کسی سر درنمی‌آورد. هزینه ساخت این دیوار 200هزار پوند خواهد بود. همزمان مدیران باشگاه با توماس توخل برای جانشینی این مربی هلندی مذاکره کرده‌اند اما نشریه آلمانی بیلد ادعا کرده که توخل با فدراسیون فوتبال انگلستان برای هدایت سه‌شیرها به توافق دست یافته و به‌زودی جانشین لی کارسلی می‌شود. سرمربی موقت تیم ملی انگلیس گفته که دوست دارد هر چه سریع‌تر به پست قبلی‌اش در تیم ملی زیر 21سال برگردد.

بچه‌غول پدر شد
ارلینگ هالند ملقب به بچه‌غول پس از رکوردزنی در تیم ملی نروژ، اعلام کرد که به‌زودی پدر خواهد شد. مهاجم نروژی منچسترسیتی در بازی با اسلوونی 2گل زد و در 24سالگی با 34گل به بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال این کشور تبدیل شد؛ بالاتر از یورگن یووه(۳۳گل) و اینار گوندرسن (۲۶گل). او در 36بازی توانسته 34گل ملی ثبت کند.

خداحافظی ژول ماتیپ
مدافع کامرونی لیورپول که قراردادش را با این باشگاه به پایان رسانده بود، تصمیم گرفت به فوتبالش هم پایان دهد. ژول ماتیپ در 33سالگی این تصمیم را گرفت، درحالی‌که می‌توانست در تیمی کوچک‌تر یا لیگ‌های عربستان و آمریکا به بازی ادامه دهد. این مدافع کامرونی 201بار با پیراهن لیورپول به میدان رفت و با این تیم به همه جام‌های ممکن رسید. ژابی آلونسو او را درصورت جدایی جاناتان تاه و پیوستنش به بایرن‌مونیخ می‌خواست.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید