• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 30 تیر 1397
کد مطلب : 23709
+
-

کافه مجلس

   انتقاد از اقامت آقازاده‌ها در آمریکا

هدایت‌الله خادمی، ‌نماینده ایذه و باغملک گفت: برخی آقایان اکنون فرزندانشان اقامت آمریکا را دارند. اگر فرزند ترامپ به ایران بیاید ما او را به جرم جاسوسی دستگیر نمی‌کنیم؟ به گزارش ایسنا، او گفت: «فرزندان مسئولان کشوری نباید جایی باشند که به آن کشور، دشمن  می‌گوییم».

   ورود مجلس به پرونده نماینده 40میلیاردی

امیر خجسته، رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد و شفافیت در مجلس از بررسی پرونده نماینده سپرده‌گذار 40میلیاردی در مؤسسات مالی در هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد. او  به خانه ملت گفت: کارمند یا کارگر نمی‌توانند بدون ارتباط با افرادی ذی‌نفوذ از بانک پول‌های کلان بگیرند، قطعا کسانی که معوقات کلان بانکی دارند با ذی‌نفوذان در ارتباط بودند و ذی‌نفوذان هماهنگ می‌کردند تا چنین پول‌هایی از بانک گرفته شود.

   فریاد «آی بُرد، بُرد» به‌جای شفاف‌سازی امور

قاسم میرزایی‌نکو، عضو شورای مرکزی فراکسیون امید گفت: به‌نظر می‌رسد هرگاه کشور دچار تنش ارزی، پولی، مالی و... می‌شود همه افراد فریاد می‌زنند «آی بُرد، بُرد» اما آخرش معلوم نمی‌شود چه اتفاقی رخ داده و نتیجه آن نیز معلوم نمی‌شود اما در این میان فقط با دو نفر برخورد می‌شود.  (خانه ملت)

   پرنده‌ای پر نمی‌زد

حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: شنبه گذشته به مجلس رفتم، تقریبا پرنده‌ای پر نمی‌زد و تعطیل بود. او با بیان اینکه واقعا حس کردم این جمله که مجلس باید در راس امور باشد با این وضعیت موجود چگونه با یکدیگر قابل جمع هستند، به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: آیا مجلس می‌تواند اعلام کند در دو هفته گذشته در رأس امور بوده است؟

این خبر را به اشتراک بگذارید