• دو شنبه 16 مهر 1403
  • الإثْنَيْن 3 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 07
دو شنبه 16 مهر 1403
کد مطلب : 236873
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Vm6Z9
+
-

کیوسک

6شهریور
عملیات سانسور

حزب‌الله لبنان صبح یکشنبه اعلام کرد، در نخستین مرحله از انتقام ترور شهید فواد شکر، فرمانده ارشد خود که در اواخر‌‌ ماه جولای رخ داد، 340موشک به سمت مواضع نظامی رژیم صهیونیستی شلیک کرده است. مقاومت لبنان تأکید کرد که  درمرحله اول عملیات «اربعین» به اهداف خود رسیده است.

16مرداد
تیر غیب ایرانی

صهیونیست‌ها درحالی در وحشت پاسخ ایران به ترور شهید هنیه در تهران به‌سر می‌بردند که تجربه سیلی سنگین «وعده صادق»، هراس‌ محور غربی - عبری از کیفیت و چگونگی واکنش ایران را دوچندان کرده بود. به‌دنبال انجام عملیات «وعده صادق» از سوی نیروهای مسلح ایران، معادلات منطقه‌ای، به‌ویژه در عرصه نظامی - تسلیحاتی وارد مرحله نوینی شد.

29شهریور
 جنایتکار در باتلاق

شاید بهترین جمله درخصوص حمله به پیجرهای مقاومت لبنان در روز سه‌شنبه را روزنامه نزدیک به حزب‌الله یعنی «الاخبار لبنان» منتشر کرد. این روزنامه نوشت: «پیجرها مانند اسب تروا» عمل کردند. این در حالی است که انفجار بی‌سیم‌های نیروهای مقاومت در روز گذشته، با 14شهید و 450مجروح پرده دوم این ترورها را به نمایش گذاشت.

4مهر
صدای مظلوم فلسطین

روایت‌سازی‌ها علیه رئیس‌جمهور ایران در شرایطی است که پزشکیان، چه در جریان سفر به نیویورک و چه از ابتدای آغاز فعالیت‌های خود به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران با اتخاذ مواضع قاطع ضدصهیونیستی، نشان داده که رویکرد دولت چهاردهم، استمرار حمایت از محورمقاومت و دفاع از حقانیت ملت مظلوم فلسطین است.

10مهر
اخباری که از تل‌آويو نمی‌دانید

حدود یک‌سال از به آتش کشیده‌شدن غرب آسیا توسط رژیم‌صهیونیستی می‌گذرد. براساس گزارش‌ها تا‌کنون بیش از 41هزار نفر در غزه و بیش از 1600نفر در لبنان بر اثر تجاوزات صهیونیست‎‌ها به شهادت رسیده‌اند. از سوی دیگر، در یک‌سال گذشته صهیونیست‌ها در داخل نیز اوضاع جهنمی و وخیمی را تجربه کرده‌اند و آتش جنگ در غرب آسیا دامن اشغالگران در داخل را نیز گرفته است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :