• دو شنبه 16 مهر 1403
  • الإثْنَيْن 3 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 07
دو شنبه 16 مهر 1403
کد مطلب : 236865
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/KO4Ez
+
-

کیوسک

یک اردیبهشت
نمایش دلقک

 ‌پس از حدود یک هفته تهدید و خط‌نشان‌کشیدن در تل‌آویو و ارسال پیغام و پسغام تهدیدآمیز از سوی صهیونیست‌ها به ایران، سرانجام برخی منابع غیررسمی در غرب اعلام کردند که تل‌آویو به عملیات موشکی ایران پاسخ داده‌است. اعلام این خبر اما با شواهد عینی در ایران متناقض بود؛ چون منابع داخلی حادثه اصفهان را تنها در حد تحرکات چند ریزپرنده توصیف کردند.

9مرداد
قهرمانان علیه صهیونیسم

نام فلسطین بیش از هرجای دیگری در قلب المپیک پاریس شنیده و حتی دیده شد. از «‌الله‌اکبر»گفتن جودوکار تاجیک در جریان رقابت با نماینده رژیم‌صهیونیستی تا هوکردن ورزشکاران اسرائیلی همگی نشان‌دهنده زنده‌بودن نبض فلسطین در رویدادهای جهانی به‌ویژه در عرصه‌های ورزشی است.

11مرداد
 همه ایران خونخواه تو هستیم

‌واکنش‌ها در تهران به ترور رهبر جبهه مقاومت فلسطین که در جریان یک سفر دیپلماتیک در تهران به‌سر می‌برد، یک پیام روشن و صریح برای مقام‌های صهیونیست به‌همراه داشت؛ اینکه جبهه مقاومت و ایران چنین اقدام جنایتکارانه‌ای را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت.

25مرداد
بزرگ‌نمایی قدرت کاغذی

 رهبرمعظم‌انقلاب چهارشنبه 25مرداد‌ در دیدار دست‌اندرکاران ستاد کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به ترفند بدخواهان ایران در ایجاد جنگ روانی و ترس برای به عقب‌نشینی واداشتن ملت ایران در عرصه‌های گوناگون، شناخت توانایی‌های خود و پرهیز از بزرگ‌نمایی توان بدخواهان را راه مقابله با این ترفند خواندند.

31مرداد
نفوذ ایرانی به قلب تل‌آویو

فریادزدن به فارسی در میان اعتراضات ضدنتانیاهو در تل‌آویو، آژیر خطر بی‌موقع و انتشار تصاویر شخصی وزرای جنگ پیشین رژیم‌صهیونیستی در فضای مجازی تنها بخشی از کارزار ضداسرائیلی جاری است. منابع صهیونیستی در این کارزار، ایران را مقابل خود می‌بینند و مدعی هستند که جمهوری اسلامی بخش مهمی از کارزار ضدامنیتی علیه تل‌آویو را مدیریت می‌کند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :