• دو شنبه 16 مهر 1403
  • الإثْنَيْن 3 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 07
دو شنبه 16 مهر 1403
کد مطلب : 236858
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/zmZl7
+
-

خبرسازان


29دی
100روز در طوفان

7اکتبر۲۰۲۳، جوانان مقاومت فلسطینی به رژیم اشغالگر صهیونیستی یادآوری کردند که این خانه غصبی است و درنهایت باید به صاحبان اصلی‌اش پس داده شود. حالا 100روز از عملیات طوفان‌الاقصی می‌گذرد. در این مدت با وجود حمله اسرائیلی‌ها به مردم غزه و کشتار مردم و کودکان و تخریب خانه‌ها، کارشناسان از شکست صهیونیسم در غزه خبر می‌دهند.


یک بهمن
سپاه قدس؛ کابوس اسرائیل

شهادت 5نفر از مستشاران نظامی سپاه‌ پاسداران در سوریه در جریان حمله جنگنده‌های رژیم‌صهیونیستی بار دیگر نشان داد تل‌آویو به‌دنبال شکست محسوس در دستیابی به اهداف راهبردی خود در غزه، در ادامه رویکرد «دستاوردسازی»‌اش طي ماه‌های گذشته، بار دیگر دست به دامان ماشین ترور خود شده ‌است.


15فروردین
رهبر انقلاب: پشیمانتان می‌کنیم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای طي پیام تسلیتی در پی شهادت سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و همرزمانش تأکید کردند: «رژیم خبیث به‌دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد. آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد به حول و قوه الهی.» انتشار این پیام بازتاب بین‌المللی و منطقه‌ای گسترده‌ای داشت.


26فروردین
ساعت صفر تنبیه

شرارت‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی طي 6‌ماه گذشته، آن هم در گستره منطقه‌، در شرایطی ادامه دارد که تحولات جاری نشان می‌دهد راهبرد «تنبیه» این رژیم از سوی جمهوری‌اسلامی، در روزهای اخیر، معادلات منطقه را تحت‌تأثیر قرار داده‌ و به ضرورتی انکارناپذیر تبدیل شده ‌است.


29فروردین
#شکرا ایران

با گذشت چند روز از حملات صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی جهان عرب به این واقعه همچنان ادامه دارد. گروهی از کاربران با هشتگ «شکرا ـ ایران» (سپاس ایران) ضمن استقبال از واکنش کوبنده تهران در برابر تل‌آویو از حاکمان جهان عرب خواسته‌اند تا در برابر زیاده‌خواهی‌ها ‌و جنایات صهیونیست‌ها رویکرد مشابهی ‌در پیش بگیرند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید