• دو شنبه 16 مهر 1403
  • الإثْنَيْن 3 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 07
دو شنبه 16 مهر 1403
کد مطلب : 236856
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/xGXjn
+
-

کیوسک

5آبان
دنیای منهای اسرائیل

شاید گویاترین کلمه برای معرفی دنیای پس از اسرائیل، این باشد که بازوی نظام سلطه در منطقه و بالطبع در کل دنیا، از بین خواهد رفت؛ سلطه‌ای که امروز تمام زندگی مردم دنیا را فراگرفته و انسان‌ها را برده و عبد اقلیتی سرمایه‌دار و ظالم کرده که عمده آنها در شبکه صهیونیستی دنیای سلطه قرار می‌گیرند.

9آبان
زن، غزه، آزادی

جنگ وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم و شهروندان عادی غزه حدود 500هزار زن و کودک را بی‌خانمان کرده است. حدود 50هزار زن نیز در دوران بارداری به‌سرمی‌برند و حدود 5500نفر از آنان نیز در ماه‌های منتهی ‌به به‌دنیا آمدن فرزندان‌شان هستند. زنان فلسطینی، در مقابل دوربین‌ها، از پایداری، صبر و استقامت خود در برابر ظلم اشغالگران گفتند.


16آبان
تماشاخانه سران عرب

مواضع برخی از رهبران عربی در قبال فاجعه انسانی و کشتار بیش از 4هزار کودک بی‌گناه در هولوکاست غزه، عرق بر چهره می‌نشاند و نشان می‌دهد که برای برخی سازشکاران عربی در منطقه، زد و بندهای اقتصادی با تل‌آویو بر جان و خون میلیون‌ها مسلمان فلسطینی برتری دارد.

28آبان
خشم ایران

ایرانیان روز شنبه 27آبان بار دیگر به خروش آمدند تا همدل و یک‌صدا با همه آزادیخواهان و عدالت‌طلبان جهان، کودک‌کشی رژیم‌صهیونیستی در نوارغزه را محکوم کنند. خیابان‌های شهرهای مختلف در این روز، میزبان خیل عظیم مردمی بود که از سنین، قشرها و اصناف مختلف، با برگزاری باشکوه راهپیمایی «حمایت از کودکان غزه»، جنایات ‌صهیونیست را محکوم کردند.

6آذر
شکست پشت شکست

اگر بخواهیم شکست‌های رژیم صهیونیستی در 49روز جنگ علیه نوار غزه را فهرست کنیم، احتمالا موارد موجود در این فهرست از تعداد انگشتان یک دست فراتر خواهد رفت. صهیونیست‌ها در 7اکتبر یا همان نیمه مهرماه با حمله غافلگیرانه نیروهای قسام به‌عنوان شاخه نظامی حماس روبه‌رو شدند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :