• دو شنبه 16 مهر 1403
  • الإثْنَيْن 3 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 07
دو شنبه 16 مهر 1403
کد مطلب : 236851
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/pgMLr
+
-

کیوسک

16مهر
طوفان در خانه عنکبوت

تنها یک هفته پس از رژه تاریخی نیروهای مقاومت فلسطینی در غزه و رونمایی از برخی موشک‌ها و تجهیزات نظامی جدید مقاومت فلسطین، این موشک‌ها از صبح شنبه بر سر اشغالگران صهیونیستی آوار شد و نیروهای مقاومت فلسطین آن را طوفان الاقصی نامیدند.

25مهر
  طراح طوفان کیست؟

«تحت تعقیب‌ترین مرد در فهرست دستگاه‌های امنیتی اسرائیل»؛ این عبارتی است که شبکه العربیه برای توصیف محمد ضیف، فرمانده گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به ‌کار برده است؛ کسی که دشمن شماره یک صهیونیست‌ها به شمار می‌رود و مغز متفکر حملات غافلگیرکننده طوفان‌ الاقصی است.

27مهر
همدستی شیاطین

رهبر معظم‌ انقلاب در دیدار اخیر با جمعی از نخبگان کشور تأکید کردند: «دولت آمریکا مسئول سیاست‌های رژیم غاصب صهیونیستی است»؛ موضوعی که سفر رئیس‌جمهور آمریکا به سرزمین‌های اشغالی شاهدی بر این مدعاست و نشان‌ می‌دهد واشنگتن همچنان در مسیر حمایت بی‌چون و چرا از تل‌آویو گام برمی‌دارد.

اول آبان
  6میلیون ایرانی آماده مبارزه

در سومین هفته حملات رژیم صهیونیستی، مردم ایران ‌اسلامی به ‌شکل‌های گوناگون همبستگی خود را با مردم فلسطین و رزمندگان جبهه‌ مقاومت در سرزمین‌های اشغالی نشان داده و اعلام کردند آماده حمایت از غزه مظلوم هستند. در این میان، پویش «حریفت منم» یکی از فعالیت‌های مردمی در این زمینه بود.

3آبان
  هراس از شهر زیرزمینی حماس

یکی از مهم‌ترین دلایل تردید ارتش رژیم صهیونیستی برای ورود زمینی به غزه وجود تونل‌های زیرزمینی گروه مقاومت حماس در این منطقه است. در واقع تونل‌های زیرزمینی فلسطینی‌ها در نوار غزه به کابوس صهیونیست‌ها تبدیل شده و به دلایل متعدد، از داشتن دست برتر مقاومت فلسطین در نبرد زمینی به اشغالگران حکایت دارد.






















 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :