• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
یکشنبه 15 مهر 1403
کد مطلب : 236745
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/j2DLW
+
-

نصب ۹ میلیون کنتور هوشمند برق طی 2سال آینده

 مصطفی رجبی‌مشهدی، مدیرعامل توانیر گفت: تاکنون ۴میلیون کنتور هوشمند در کشور نصب شده و تا 2سال آینده ۹میلیون کنتور هوشمند دیگر به تعداد کنتورهای هوشمند موجود اضافه خواهد شد.

رضا فتوحی، مجری کشت فراسرزمینی گفت: براساس آمارها سالانه حدود ۳۰میلیون تن کالا وارد می‌شود و در برنامه توسعه هفتم باید بتوانیم ۱۰میلیون تن محصول را از طریق کشاورزی فراسرزمینی تامین کنیم.

کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران اعلام کرد: از این پس شهروندان تهرانی قادرند خدمات موردنیاز خود در حوزه برق را در تمام نقاط شهر تهران با مراجعه به هر یک از مناطق برق پایتخت به‌صورت دلخواه دریافت کنند.

از اول فروردین‌ماه تا ۱۴مهر‌ماه امسال بیش از ۳۵میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین شده است.

در جلسه اخیر شورای قیمت‌گذاری محصولات اساسی، نرخ خرید تضمینی گندم دوروم که در صنایع غذایی مورداستفاده قرار می‌گیرد، ۲۱ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم تعیین شده، اما ابلاغ رسمی نشده است.

بیستمین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران دوشنبه ۱۶مهر‌ماه برگزار می‌شود و متقاضیان برای واریز وجه تا ساعت ۲۳ یکشنبه ۱۵ مهرماه فرصت دارند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید