• پنج شنبه 12 مهر 1403
  • الْخَمِيس 29 ربیع الاول 1446
  • 2024 Oct 03
پنج شنبه 12 مهر 1403
کد مطلب : 236557
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/y8Ym7
+
-

باند جنایتکار صهیونیست‌ از خطوط قرمز گذشته بود

محمود واعظی- قائم‌مقام دبیرکل حزب اعتدال و توسعه

بعد از ناکامی‌های متعدد رژیم نامشروع صهیونیستی در غزه، باتوجه به هزینه و بهای گزافی که پرداختند و از سوی افکار عمومی دنیا تحت شدید‌ترین فشارها قرار گرفتند و نهایتا عدم‌نیل به اهدافی که از قبل تعیین کرده بودند، به جهت فرافکنی و بیرون آمدن از این باتلاق، دامنه جنگ را به جنوب لبنان توسعه دادند و در نتیجه اقدامات جنون‌آمیز تروریستی جنایت و خبطی بزرگ مرتکب شدند و رهبر مجاهد و نستوه مقاومت لبنان، سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه را به شهادت رساندند.
این مدل گستاخی بی‌حد و حصر و عبور از خطوط قرمز از سوی باند جنایتکار صهیونیستی، گامی در جهت بسط و گسترش جنگ در جبهه‌های مختلف در منطقه بود. باعنایت به ترور شهید اسماعیل هنیه، رهبر مقاومت فلسطین در خاک ایران، آن هم در جریان مراسم رسمی و مهم تحلیف ریاست‌جمهوری چهاردهم بالاخص بعد از بی‌شمار تالماتی که در پی شهادت رئیس‌جمهور فقید شهیدرئیسی و همراهانش متوجه کشور بود و رجزخوانی صهیونیست‌ها و اقدامات ناقض حقوق بین‌الملل و گردن‌کشی‌های واسع غیرقابل گذشت که انجام داده بودند، ناگزیر پاسخ مناسب و بازدارنده کاملا قانونی وفق ماده «۵۱» منشور ملل متحد به جنایت‌های عظیم این رژیم نسل‌کش از سوی نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داده شد.
به‌رغم خویشتنداری‌های مکرر و نجیبانه جمهوری اسلامی ایران صرفا به جهت حفظ ثبات و امنیت منطقه و همسایگان، عملیات وعده صادق 2تنها با هدف بازدارندگی انجام شد و این حق مشروع جمهوری اسلامی ایران است. با این اقدام به رژیم صهیونیستی هشدار داده شد که اگر فکر می‌کنید گنبد آهنین‌تان نفوذناپذیر است و حمایت‌های منافقانه کشورهای غربی به‌ویژه آمریکا، انگلیس و برخی از کشورهای منطقه از رژیم، مانع رسیدن آسیب جدی به شماست، کاملا در اشتباه هستید.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید