• پنج شنبه 12 مهر 1403
  • الْخَمِيس 29 ربیع الاول 1446
  • 2024 Oct 03
پنج شنبه 12 مهر 1403
کد مطلب : 236542
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/984gx
+
-

قلاده این سگ هار را محکم بگیرید

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس

رژیمی که موجودیت و بقای خود را در خطر می‌بیند ممکن است به فکر تکرار خطاهای پیشین خود و تعرض به خاک مقدس ایران بیفتد، اما باید این را بداند که ما خود را برای این دیوانگی احتمالی او آماده و برنامه دور از انتظاری طراحی کرده‌ایم، پاسخ بعدی ما به تجاوزهای احتمالی در سطحی بسیار متفاوت صورت خواهد گرفت، حتماً این رژیم درصورت تعرض به ایران موجودیت خود را که وابسته به ایجاد احساس امنیت است، با شتاب بسیار بیشتری به سمت فروپاشی سوق خواهد داد و به آمریکا به‌عنوان حامی و پشتیبان این رژیم توصیه می‌کنیم که قلاده سگ هار خود را محکم کند تا نه به‌خود لطمه بزند و نه صاحب خود را به دردسر جدی بیندازد.
امروز پس از انجام عملیات وعده صادق۲، اسرائیل، هم خود را بازنده میدان نظامی و هم شکست‌خورده در جنگ رسانه‌ای می‌بیند. ما خود را برای دیوانگی احتمالی اسرائیل آماده کرده‌ایم؛ پاسخ بعدی ما به تجاوزهای احتمالی در سطحی بسیار متفاوت خواهد بود.
از روزی که رهبر عزیزتر از جان ما فرمان خونخواهی مهمان عزیزمان شهید اسماعیل هنیه را دادند، تمام فرماندهان و نیروهای نظامی با حمایت مسئولان کشور شبانه‌روز تلاش کردند تا زمینه‌های اجرایی کردن مقتدرانه، موفق و مؤثر این فرمان را مهیا کنند و امروز که با دومین عملیات وعده صادق این تلاش‌های شبانه‌روزی به ثمر رسید دنیا با چشمان خود مشاهده کرد که قدرت جوانان با انگیزه ایرانی هنگامی که در کنار باور به سنت‌های الهی قرار می‌گیرد بر جمع بزرگ‌ترین قدرت‌های نظامی دنیا نیز برتری دارد.
... دشمنی که تلاش کرده بود با پیروزی‌های تاکتیکی بر شکست‌های راهبردی خود سرپوش بگذارد و با عملیات روانی، شالوده ذهنی و ساختاری جبهه مقاومت را تخریب کند، تصور می‌کرد با عملیات‌های ترور و شهادت سیدحسن نصرالله کار حزب‌الله لبنان را تمام کرده است؛ لذا باور نمی‌کرد که قوی‌تر از گذشته با صخره سنگ حزب‌الله لبنان روبه‌رو شود.
رژیم هنوز نتوانسته بود حفظ توان نظامی حزب‌الله را تحلیل کند که با شکست اطلاعاتی و امنیتی عملیات مسلحانه موفق در تل‌‌آویو روبه‌رو شد، هنوز خود را از این شکست سرپا نکرده بود که با آوار موشک‌های ایرانی بر سر پیروزی‌سازی‌ رسانه‌ای خود روبه‌رو شد و همه سراب امنیتی را که ساخته بود نقش بر آب دید؛ لذا امروز، هم خود را بازنده میدان نظامی و هم شکست خورده در جنگ رسانه‌ای می‌بیند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید