• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
پنج شنبه 12 مهر 1403
کد مطلب : 236516
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Bg46X
+
-

پیشنهادهای معاون اجتماعی شهردار برای نمازجمعه تهران

نگاه
پیشنهادهای معاون اجتماعی شهردار برای نمازجمعه تهران

نشست مشترک معاونان امور اجتماعی و فرهنگی کلانشهرهای کشور در برج میلاد برگزار شد. در این نشست محمدامین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران از آمادگی مدیریت شهری پایتخت برای میزبانی از نمازگزاران و شرکت‌کنندگان در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته که به امامت مقام معظم رهبری برگزار می شود خبر داد. او پیشنهادهایی هم در زمینه حمایت از مقاومت و مردم غزه برای حاضران داشت.
پخش زنده نمازجمعه از تلویزیون‌های شهری
شهرداری‌های کلانشهرها باید تدابیری پیش‌بینی کنند تا نمازجمعه این هفته به شکل زنده از تلویزیون‌های شهری در فضاهای عمومی و مساجد پخش شود. همچنین باید دسترسی مردم را به خطبه‌های نمازجمعه افزایش داد تا مردم در جریان وقایع قرار گیرند.

حمایت مالی از مقاومت
نیاز به حمایت جدی مردم در مسیر مقاومت و مقابله با رژیم صهیونیستی داریم. بارها شاهد بودیم که مردم در دوران دفاع‌مقدس در تأمین هزینه جنگ کمک کردند که این موضوع نشان می‌دهد مردم آمادگی کاملی برای حمایت مالی از مقاومت دارند.

جمع‌آوری کمک‌ها در مساجد
کمک به مقاومت و مردم غزه بهتر است به شکل نقدی باشد. مساجد آرمانی(منتخب) آماده جمع‌آوری کمک‌ها هستند و این کمک‌ها پس‌از جمع‌آوری صرفا به شماره‌حساب اعلام شده از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب واریز خواهد شد.

رسیدگی به وضعیت آوارگان لبنانی
تعدادی از شهروندان لبنانی که درپی تجاوز صهیونیست‌ها، اعضای خانواده‌شان به شهادت رسیده‌اند، در تهران هستند. این خانواده‌ها نیازمند اقلام و ملزوماتی هستند که ضرورت دارد با حمایت مردمی به‌فوریت اقلام موردنیازرا تأمین و در اختیار آنان قرار گیرد.

اهدای گل و دلجویی از لبنانی‌ها
خانواده‌های لبنانی که در تهران حضور دارند، علاوه بر بهره‌مندی از حداقل امکانات زندگی، به‌دلیل آلام روحی نیازمند توجه و دلجویی هستند. دیدار با آنها و اهدای گل توسط مسئولان سازمان‌ها و نهادها و هیأت‌های مذهبی می‌تواند التیام‌بخش رنج‌هایشان باشد.

مقابله با جنگ روانی دشمن با ابزار هنری
رژیم صهیونیستی جنگ روانی در پیش گرفته و نتانیاهو در حال ارسال پیام به مردم ایران است. ازاین‌رو باید با استفاده از ابزار هنر با این مدل از جنگ روانی مقابله کنیم و نیازمند آن هستیم پاتک سنگینی در قالب هنر به رژیم منحوس اسرائیل بزنیم و باید کار رسانه ای جدی در این حوزه انجام شود.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید