• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
چهار شنبه 11 مهر 1403
کد مطلب : 236400
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/g5zZ3
+
-

فوتبال یک قهرمانی به تراکتور بدهکار است

عارف آقاسی مدعی است تیم اسکوچیچ هیچ هدفی جز رسیدن به جام قهرمانی ندارد

فوتبال یک قهرمانی به تراکتور بدهکار است

امیرحسین اعظمی

روزهای خوب تراکتور با دراگان اسکوچیچ ادامه دارد. آنها این هفته سپاهان را در زمین خودش شکست دادند و فعلا صدرنشین لیگ هستند. با نتایجی که در شروع لیگ به‌دست آمده، هواداران تراکتور منتظرند طلسم قهرمان‌نشدن آنها در لیگ برتر شکسته شود تا آخر فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرند. عارف آقاسی، مدافع میانی تراکتور به همشهری می‌گوید که هدف این تیم چیزی غیر از قهرمانی نیست.

   بازی با سپاهان چطور بود؟
بازی با سپاهان همیشه حساسیت و جذابیت‌های خاص خودش را دارد. ما بازی را خوب شروع کردیم و حتی در اصفهان هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کردیم ولی متأسفانه دقیقه28 مهدی ترابی اخراج شد و این کار را سخت کرد. با این حال، در همان نیمه‌اول گل ‌زدیم و بعد از آن همه بچه‌ها تلاش کردند تا نتیجه را حفظ کنیم. ما در این بازی با تمرکز فوتبال بازی کردیم و مزد زحمات‌مان را گرفتیم.

   در مورد صحنه‌ای که منجر به اخراج ترابی شد چه نظری داری؟ دلیل اعتراض شما چه بود؟
ضربه ترابی شدید نبود و شاید داور کمی سختگیرانه تصمیم گرفت ولی به هر حال VAR هم تأیید کرد که ترابی باید اخراج شود. دلیل اعتراض ما این بود که قبل از آن صحنه توپ به ‌دست بازیکن سپاهان خورد ولی داور واکنشی به آن صحنه نشان نداد.

   فکر می‌کنی این فصل طلسم قهرمان‌نشدن تراکتور در لیگ برتر شکسته شود؟
فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی هواداران تراکتور و مردم تبریز لیاقت بهترین‌ها را دارند. همه هدف ما این است که قهرمان شویم ولی می‌دانیم باید سخت تلاش کنیم تا در پایان لیگ این اتفاق بزرگ را جشن بگیریم. فوتبال ایران یک قهرمانی به تراکتور بدهکار است.

   قول قهرمانی می‌دهید؟
بزرگ‌ترین و قوی‌ترین تیم‌های دنیا هم نمی‌توانند قول قهرمانی بدهند و این غیرممکن است ولی قطعا برای قهرمان‌شدن تلاش می‌کنیم.

   اصلی‌ترین رقیب تراکتور برای قهرمانی کدام تیم است؟
همه تیم‌ها قابل احترام هستند ولی فکر می‌کنم تراکتور، پرسپولیس، استقلال و سپاهان مدعیان اصلی هستند. شانس این 4تیم تقریبا برابر است و هر تیمی کمتر اشتباه کند، قهرمان می‌شود.

   تراکتور در چند سال اخیر معمولا مقابل رقیبان مستقیم خودش زیاد امتیاز از دست داده. قبول داری برای قهرمان‌شدن باید مقابل دیگر مدعیان بهترین نتیجه را بگیرید؟
بله، این موضوع هم می‌تواند مهم باشد. ما فصل گذشته از 18امتیاز ممکن مقابل رقیبان مستقیم فکر می‌کنم 2امتیاز گرفتیم ولی امسال تا الان از بازی با پرسپولیس و سپاهان 4امتیاز به‌دست آورده‌ایم که این بد نیست. ما باید در بازی‌های 6امتیازی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

   در این مدت کار کردن با دراگان اسکوچیچ چطور بوده؟
او روی کارش به‌خوبی وقت می‌گذارد و یک مربی با‌تجربه است. اسکوچیچ یک مربی خوب و سختگیر است و فوتبال ایران را هم به‌خوبی می‌شناسد. خوشحالیم که او در کنار ما‌ست.

   قبل از شروع فصل چند پیشنهاد داشتی، درست است؟
بله، من از تیم‌های بالای جدول پیشنهاد داشتم ولی با تراکتور قرارداد دارم و اینقدر از بازی در این تیم لذت می‌برم که به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. جو ورزشگاه تبریز را هیچ استادیومی ندارد و خوشحالم که کنار تراکتور و پرشورها هستم.

   3بازیکن از پرسپولیس قهرمان فصل گذشته لیگ برتر به تیم شما اضافه شدند. در مورد تأثیر حضور آنها در تراکتور چه صحبتی داری؟
تراکتور جو بسیار خوبی دارد و همه با هم رفیق هستند. این 3نفر بازیکنان خوبی هستند و خوشحالیم که در کنار ما بازی می‌کنند. قطعا آنها هم از بازی در تراکتور خوشحالند.

   بازی‌کردن کنار شجاع خلیل‌زاده چطور است؟
باعث افتخار است که کنار او بازی می‌کنم و لذت هم می‌برم. من از شجاع یاد می‌گیرم و البته او هم از تجربیات من استفاده می‌کند(با خنده).

   فکر می‌کنی به تیم ملی دعوت شوی؟
دوست دارم به تیم ملی دعوت شوم و تلاش می‌کنم تا این اتفاق رخ دهد. کادر فنی تیم ملی هم بازی‌های لیگ را رصد می‌کنند و این نکته مثبتی است.

   کیفیت فنی بازی‌های امسال لیگ چطور است؟
خوب است. همه تیم‌ها اندازه خودشان قوی هستند و هیچ تیمی را نمی‌توان راحت شکست داد.

من از تیم‌های بالای جدول پیشنهاد داشتم ولی با تراکتور قرارداد دارم و اینقدر از بازی در این تیم لذت می‌برم که به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. جو ورزشگاه تبریز را هیچ استادیومی ندارد و خوشحالم که کنار تراکتور و پرشورها هستم

فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی هواداران تراکتور و مردم تبریز لیاقت بهترین‌ها را دارند. همه هدف ما این است که قهرمان شویم ولی می‌دانیم باید سخت تلاش کنیم تا در پایان لیگ این اتفاق بزرگ را جشن بگیریم. فوتبال ایران یک قهرمانی به تراکتور بدهکار است

 

این خبر را به اشتراک بگذارید