پریسا نوری-روزنامهنگار
از آنجا که افزایش کیفیت سبد غذایی شهروندان برای مدیریت شهری مهم است، در نیمه اول سال هر ماه حداقل یک بازار میوهوترهبار در گوشهوکنار شهر راهاندازی شده تا دسترسی مردم به میوه و کالاهای اساسی ارزان آسانتر شود. همچنین بهگفته مهدی بختیاریزاده، مدیرعامل سازمان میادین میوهوترهبار قرار است تا پایان سال 15بازار جدید به شمار میادین میوهوترهبار پایتخت اضافه شود. این بازارها در کدام مناطق تهران ایجاد شده و چه ویژگیهایی دارند؟
مهدی بختیاریزاده مدیرعامل سازمان میادین و ترهبار:
افت کیفیت در میادین ترهبار خط قرمز ماست
عموما همیشه با تغییر فصل و با ورود میوهها و محصولات جدید افتی را در برخی از محصولات خواهیم داشت؛ بهعنوان مثال در هفتههای آتی ما افتی را در برخی از محصولات مثل هلو، آلو، انجیر و انگور داشتیم و در ادامه نیز شاهد ورود محصولاتی مانند انار و مرکبات و... خواهیم بود.کیفیت در سطح میادین میوهوترهبار خط قرمز ماست و هرکجا که مشکلی را در زمینه کیفیت ببینیم، ورود جدی پیدا میکنیم.
افتتاح 15بازارتا پایان سال
میادین میوهوترهبار جدید در کدام مناطق تهران راهاندازی میشوند؟
در همینه زمینه :