• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
سه شنبه 10 مهر 1403
کد مطلب : 236312
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/xGXG3
+
-

لطفا مرا اخراج کنید!

جدا از عملکرد ضعیف سپاهان بی‌تفاوتی‌های ژوزه مورایس غیرقابل تحمل شده است

لطفا مرا اخراج کنید!

شرایط سپاهان خوب نیست. کم‌کم حوصله همه از دست ژوزه مورایس سر رفته و او در حال تبدیل شدن به بی‌ثمرترین پروژه بلندمدت فوتبال ایران است. 3فصل از حضور مورایس در سپاهان می‌گذرد اما این تیم هنوز موفق نشده کیفیتی در خور آن همه هزینه ارائه کند. شاید جایگاهی که امروز سپاهانی‌ها برای خودشان متصور بودند، جنگیدن برای قهرمانی در آسیا یا حتی حضور موفق در جام‌جهانی باشگاه‌ها بود اما حالا در عمل باید هفته دوم لیگ سطح‌2 آسیا را پشت سر بگذارند و تازه در همین شرایط هم حرف‌های سرمربی پرتغالی این تیم، به سوهان روح تبدیل شده است.
ژوزه مورایس پیش از بازی هفته اول لیگ قهرمانان مقابل الوحدات گفته بود نتوانسته فیلم مسابقات حریف اردنی را به‌دست بیاورد و بنابراین بدون هیچ شناختی راهی این کشور خواهد شد. همان موقع هم این اظهارات عجیب بود، چرا که در عصر فناوری، دستیابی به فیلم مسابقات تیم‌های حریف هیچ کار سختی نیست. به هر جهت سپاهان آن بازی را باخت و حالا باید پذیرای استقلال تاجیکستان باشد اما مورایس باز هم به شکلی غیرمنتظره و باور نکردنی همان حرف‌ها را تکرار کرده است: «اخیرا لیگ قهرمانان آسیا باکیفیت‌تر شده و ارتقا یافته است. متأسفانه تنها مشکل این بود که دسترسی به اطلاعات و بازی‌های رقیب نداشتیم. نمی‌توانم راجع‌به حریف چیزی بگویم، چون به فیلم بازی‌هایشان دسترسی نداشتم. فقط مطمئنم تیم خوبی هستند.» 
بسیار روشن است که شما تنها با چند کلیک خیلی ساده می‌توانید به 50 مسابقه اخیر استقلال تاجیکستان دست پیدا کنید اما مورایس چنین نمی‌کند و همچنان حرف‌هایی می‌زند که حتی برای آماتورترین مربیان ایرانی هم قفل است. عجیب‌تر اینکه وقتی به او تذکر می‌دهند وحدت هنانوف سابقه بازی در استقلال تاجیکستان را دارد و می‌تواند اطلاعاتی به کادرفنی بدهد، او در پاسخ می‌گوید: «چشمان وحدت که چشمان من نیست!» رفتارهای مورایس روزبه‌روز این گمان را تقویت می‌کند که گویا او دنبال برکناری از سپاهان و دریافت تمامی حق و حقوق خود است. مرد پرتغالی در 2سال اخیر همه کار کرده تا به این نقطه برسد؛ مدام خودش را به باشگاه‌های مختلف پیشنهاد کرده و حتی در همین تابستان گفته شد دیگر به اصفهان باز نمی‌گردد. نهایتا اما او آمد و چه آمدنی؛ سردرگم، بی‌انگیزه و شاید منتظر یک حکم شیرین اخراج! باز خدا کند ما اشتباه کرده باشیم.

رفقای وحدت در فولادشهر
از هفته دوم لیگ قهرمانان درجه2آسیا و از گروهC این رقابت‌ها امشب یک دیدار در اصفهان برگزار می‌شود و تیم سپاهان میزبان استقلال تاجیکستان خواهد بود. سپاهان در این مسابقات با الوحدات اردن، شارجه امارات و استقلال تاجیکستان در گروه سوم قرار گرفته و در هفته اول نتیجه‌ای جز شکست نصیب این تیم نشده است. شاگردان مورایس روز اول مسابقات را با شکست 2بر یک مقابل الوحدات آغاز کردند و پس از بازگشت از اردن، حالا باید در نخستین میزبانی خودشان از نماینده آشنای تاجیکستان پذیرایی کنند. استقلال تاجیکستان در فصول گذشته سابقه رویارویی با پرسپولیس را در لیگ قهرمانان داشته که یک مساوی و 2شکست برای تاجیک‌ها نتیجه 3مصاف این تیم‌ بوده است. وحدت هنانوف از بازیکنان سابق همین تیم استقلال است و جالب اینکه او سال گذشته با پرسپولیس مقابل یاران سابقش ایستاد و امسال هم با سپاهان مقابل هم‌تیمی‌های سابق خودش قرار می‌گیرد. سپاهان و استقلال تاجیکستان تیم‌های بدون امتیاز این گروه هستند چون در روز اول و همزمان با شکست سپاهان در اردن، تیم استقلال هم در تاجیکستان و در زمین خودش با یک گل مغلوب شارجه امارات شد. دیدار سپاهان و استقلال از ساعت 19:30امشب در فولادشهر آغاز می‌شود و همزمان با این مسابقه 2 تیم الوحدات و شارجه نیز در امارات به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید