• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
دو شنبه 9 مهر 1403
کد مطلب : 236155
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/wjBMr
+
-

نقل قول خبر/ساماندهی تنوع روابط استخدامی در دستور کار است

مجید باقری، معاون شهردار تهران: ساماندهی تنوع روابط استخدامی در دستور کار است؛ چراکه شهرداری تهران سازمانی بسیار پیچیده با مأموریت‌های مختلف است که در حوزه سرمایه‌انسانی انواع روابط استخدامی، مأموریت‌ها و مشغله‌ها با تفاوت‌های قانونی در برخورداری از مزایا دارد و این تنوع  نیازمند اصلاح بزرگ است.

چهره بازار تهران تا پایان سال تغییر می‌کند
هادی حق‌بین، معاون شهردار تهران:
پروژه‌های عمرانی شاخصی در میدان امام خمینی(ره) و مجموعه فرهنگی‌ورزشی امامزاده یحیی در حال ساخت است. با نوسازی زیرساخت‌های خدمات‌رسان در چهارراه گلوبندک و احداث میدانگاه سبزه‌میدان، به‌دنبال تغییر چهره مرکز شهر به‌ویژه در بافت پیرامونی بازار بزرگ تا پایان سال هستیم.

استقرار شرکت‌های مسافربری در پایانه شرق جدید
سیدمحمد آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران:
استقرار شرکت‌های مسافربری در پایانه شرق جدید برعهده شهرداری تهران نیست و اتحادیه اتوبوسرانی باید فضای پایانه را به شرکت‌ها واگذار کند. پایانه شرق جدید به اتحادیه اتوبوسرانی تحویل داده شده و اتحادیه در پایانه مستقر و کارها  مرحله‌به‌مرحله انجام می شود.

استفاده از ظرفیت نخبگان در امور شهری
امیرمحمد نوری، شهردار منطقه13: 
بهره‌گیری از تجربه و خرد جمعی افراد برای هر عرصه‌ای مفید و در مدیریت شهری این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است. امروزه توسعه و بهره‌وری خدمات مختلف در شهر با مشارکت شهروندان در فعالیت‌های شهری می‌تواند مشروعیت، مقبولیت و رضایت‌مندی مردم را به ارمغان آورد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید