• یکشنبه 8 مهر 1403
  • الأحَد 25 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 29
یکشنبه 8 مهر 1403
کد مطلب : 236105
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/nZpM5
+
-

سید شهید مقاومت

آنچه رهبر معظم انقلاب و رهبران مقاومت درباره شهید نصرالله گفتند

سید شهید مقاومت

تازه‌ترین جنایت رژیم‌ صهیونیستی در لبنان که منجر به شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان شد، موج تازه‌ای از خشم و انزجار از این رژیم غاصب را در سراسر سرزمین‌های اسلامی به‌دنبال داشته‌ و ضرورت وحدت مسلمانان به‌منظور متوقف کردن ماشین کشتار صهیونیست‌ها را دوچندان کرده ‌است. تأیید خبر شهادت سیدحسن نصرالله از سوی حزب‌الله لبنان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی داشت، جنایتی که با چراغ سبز دولت‌های غربی ازجمله آمریکا و سکوت مجامع‌ بین‌المللی، برگ سیاه دیگری در کارنامه مدعیان حقوق‌ بشر به ثبت رساند. از سوی دیگر، انتشار خبر شهادت سیدحسن نصرالله با موجی از اندوه و انزجار هموطنان در نقاط مختلف کشور همراه شد و مردم با حضور در تجمع‌های خودجوش، ازجمله در تهران، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم ‌صهیونیستی در غزه و لبنان، خواستار وحدت دولت‌های اسلامی برای مقابله مؤثر با ددمنشی‌های رژیم اشغالگر قدس شدند.




سید پرافتخار

تجلیل رهبر معظم ‌انقلاب از نقش و جایگاه حزب‌الله لبنان و دبیرکل شهید آن، سیدحسن نصرالله در مقابله با دشمن صهیونیست‌ در شرایطی است که تاکنون چهره‌های داخلی و بین‌المللی در مقاطع مختلف درباره سید نستوه مقاومت اظهارنظر کرده‌اند که بخشی از آنها را در ادامه می‌خوانید.

امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری ‌اسلامی ایران
دیدار سیدحسن نصرالله با امام‌خمینی(ره) در ابتدای تشکیل حزب‌الله در سال1361
مقاومت در برابر اشغال واجب شرعی و دینی است. به خدا توکل کنید و به وعده و یاری خداوند اطمینان داشته باشید. من پیروزی را در پیشانی شما می‌بینم.

شهید حاج قاسم سلیمانی
نامه‌ به رهبر معظم انقلاب درباره پایان سیطره داعش در 30آبان 1396
یقینا پایداری دولت‌های عراق و سوریه و پایمردی ارتش‌ها و جوانان این دو کشور خصوصا حشدالشعبی‌ مقدس و دیگر جوانان مسلمان سایر کشورها با حضور مقتدرانه و محوری حزب‌الله به رهبری سید پرافتخار آن، جناب سیدحسن نصرالله (حفظه‌الله‌تعالی) نقش تعیین‌کننده‌ای در به شکست کشاندن این حادثه‌ خطرناک داشتند.

شهید ابومهدی المهندس، جانشین وقت حشدالشعبی
جناب سیدحسن، سید ما و فرمانده عزیز ماست. فقط خدا می‌تواند او را خوب بشناسد و شخصیت عمیقی دارد و الگوی ماست و در سخنان ایشان همیشه نکات جدیدی هست و به ما همت و اراده و انرژی می‌دهد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید