• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
یکشنبه 8 مهر 1403
کد مطلب : 236052
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/qjvGy
+
-

بزرگان سابق

منچستریونایتد و تاتنهام در قسمت پایینی جدول مهم‌ترین بازی این هفته لیگ برتر را برگزار می‌کنند

بازی امشب بین منچستریونایتد و تاتنهام مهم‌ترین مسابقه این هفته فوتبال انگلیس به‌حساب می‌آید؛ جایی که 2مربی پرخرج هنوز نتایج خوبی در این فصل نگرفته‌اند. با این‌حال فشار روی آنژ پوستکوگلو به‌اندازه تن‌هاخ نیست. یونایتد و اسپرز هر کدام با تنها 7امتیاز، به‌ترتیب در رده‌های یازدهم و دهم قرار دارند. هر کدام ببازند، مربیان‌شان به اخراج نزدیک‌تر می‌شوند. سرمربی هلندی من‌یونایتد دیگر نمی‌داند چه کند که او را از روی نیمکت این تیم بردارند.
   یونایتد از زمانی که تحت هدایت اوله گونار سولسشائر در اکتبر 2020شکست ناامیدکننده 6بر یک را متحمل شد، در خانه به تاتنهام نباخته و 2برد و یک‌تساوی به‌دست آورده. سولسشائر گزینه جانشینی تن‌هاخ است.
   منچستر در برابر تاتنهام آمار خوبی دارد. 24برد این تیم مقابل حریف لندنی، بیشترین تعداد پیروزی یک تیم مقابل یک حریف پس از 25برد آرسنال در برابر اورتون است.
   مارکوس رشفورد که در فصل پیش انتقادات زیادی را متحمل شد، عملکرد خوبی مقابل تیم‌های بزرگ انگلیسی دارد. او به تاتنهام 6گل زده و فقط مقابل لسترسیتی (8) عملکرد بهتری در گلزنی داشته است. او در بازی با توئنته که با تساوی یک-یک به پایان رسید از ترکیب خط خورد اما بعید است دوباره چنین اتفاقی بیفتد. شایعه شده که تن‌هاخ با این ستاره هم به مشکل خورده است.
   تاتنهام تیمی است که خوب کام‌بک می‌زند. البته مقابل آرسنال با وجود ارائه بازی برتر نتوانستند گل خورده را جبران کنند اما از شروع فصل گذشته، تنها من‌سیتی (31در برابر 28) امتیاز بیشتری در مسابقاتی به‌دست آورده که از حریف عقب افتاده است.
   پوستکوگلو آن اوایل در خارج از خانه امتیازات بیشتری کسب می‌کرد اما این روند تغییر کرد. تیم او 14امتیاز از 6بازی اول خارج از خانه خود در لیگ برتر گرفت (4برد و 2تساوی)، اما از 15مسابقه خارج از خانه بعدی تنها 14امتیاز شامل 3برد، 5تساوی و 7شکست کسب کرد.
   در واقع هیچ تیمی از ابتدای نوامبر 2023کمتر از تاتنهام (3) در خارج از خانه برد نداشته است؛ حتی بورنموث (24)، ناتینگهام فارست (19) و کریستال پالاس (15) از تاتنهام در بازی‌های خارج از خانه موفق‌تر بودند.
   اگر آنها بخواهند تئاتر رویاها را به آتش بکشند، سون هیونگ مین این کار را خواهد کرد زیرا کاپیتان اسپرز در 7بازی اخیر خود در لیگ مقابل یونایتد، 4‌گل زده و یک پاس‌گل داده است.
   برنان جانسون، وینگر ولزی تاتنهام بعد از شکست اسپرز مقابل آرسنال و دریافت کامنت‌های توهین‌آمیز کاربران فضای مجازی، صفحه اینستاگرام خود را غیرفعال کرد. بعد از آن اتفاق گل پیروزی‌بخش مقابل کاونتری‌سیتی، گل دوم تیم مقابل برنتفورد و گل اول تیم مقابل قره‌باغ (بعد از ۱۰‌نفره شدن) را به ثمر رساند. این هم از آثار مفید کنار گذاشتن شبکه‌های اجتماعی!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید