• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
پنج شنبه 5 مهر 1403
کد مطلب : 235900
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/g5gwD
+
-

عرضه ۳۶۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تا ۱۴۰۴

مسعود بیات‌منش، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، گفت: عملیات اجرایی 360هزار واحد مسکن دولتی در حال انجام است و درصورت تأمین منابع مالی، این واحدها تا سال1404 عرضه خواهد شد.

محمدرضا مهدیار اسماعیلی، مدیرعامل صندوق ملی مسکن در نشست شورای مسکن شرکت بازآفرینی شهری، از آمادگی این صندوق برای مشارکت با شرکت بازآفرینی شهری در اجرای طرح کلید به کلید در بازار مسکن خبر داد.

نخستین نیروگاه زمین‌گرمایی خاورمیانه تا پایان امسال در شهرستان مشگین‌شهر اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد. برای ساخت این نیروگاه حدود ۳۰۰میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته و ظرفیت تولید آن 250مگاوات برق است.

در پنجاه‌وسومین جلسه حراج شمش طلا، کل ۲۵۹کیلوگرم شمش طلای استاندارد عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد با میانگین قیمت 5میلیارد و۱۴۰میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

با بهبود وضعیت بورس تهران، ارزش معاملات خرد بازار در روند صعودی قرار گرفته و در معاملات روز چهارشنبه با ثبت رقم 6181میلیارد تومان، عملاً رکورد بالاترین ارزش معاملات در 2ماه اخیر شکسته شد.

طبق آمارهای رسمی، صادرات زنجیره فولاد کشور در 5‌ماهه سال‌جاری حدود 13درصد معادل 600هزار تن کاهش پیدا کرده و درآمد این حوزه به میزان 419میلیون دلار نسبت به 5ماهه سال قبل کاهش پیدا کرده است.

به‌گفته رئیس‌کل گمرک، درآمدهای وصولی گمرک و واریزی به خزانه در نیمه اول سال‌جاری به ۱۱۱هزار و۶۳۳ میلیارد تومان رسید که در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۳۹درصد رشد داشته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید