• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
پنج شنبه 5 مهر 1403
کد مطلب : 235844
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/g5glZ
+
-

تسهیل دسترسی مسافران مترو در خیابان شهید بهشتی

مترو
تسهیل دسترسی مسافران مترو در خیابان شهید بهشتی

زینب زینال‌زاده: روزنامه نگار

ایستگاه سهروردی در خط3 ازجمله ایستگاه‌های پرتردد ناوگان ریلی است. این ایستگاه یک ورودی در ضلع جنوبی خیابان بهشتی داشت و شهروندان برای رسیدن به ضلع شمالی باید از وسط خیابان عبور می‌کردند. از این‌رو تسریع دسترسی مسافران به بخش شمالی این خیابان یک مطالبه بود که به‌گفته آزاد اکبری، مجری خط3 از مهر سال گذشته ساخت این ورودی آغاز شد و سرانجام دیروز (4مهر) به بهره‌برداری رسید.




ساخت ورودی دوم ایستگاه خواجه‌عبدالله
آزاد اکبری، مجری خط3 مترو:‌
ایستگاه خواجه‌عبدالله هم در این خط نیاز به ورودی دوم دارد که در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از آن باشیم. بنا به هر دلیلی اگر این امر تا پایان اسفند محقق نشد قطعا اوایل سال1404 بهره‌برداری می‌شود. احداث ورودی دوم ایستگاه‌های شهید صیاد شیرازی و شهید قدوسی هم در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد که با بهره‌برداری از آنها، ورودی دوم ایستگاه‌های مترو در محدوده منطقه7 تکمیل می‌شود.

رفع نواقص خط3 تا پایان سال
در برخی از ایستگاه‌ها مانند هروی، میرزای شیرازی و جهاد با نواقصی در حوزه تهویه هوا مواجه هستیم و راه‌اندازی هواکش و هواساز در این ایستگاه‌ها را پیگیری می‌کنیم. راه‌اندازی اسکادای بخش میانی و جنوبی خط3 (مرکز ارتباطات و مدیریت کنترل) تا پایان سال هم در دستور کار قرار دارد که امیدواریم با اختصاص اعتبار بتوانیم برنامه‌های پیش‌بینی‌شده را عملیاتی کنیم و به پایان برسانیم.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید