• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
پنج شنبه 5 مهر 1403
کد مطلب : 235814
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/zmGM5
+
-

خرده‌خاطراتی از هتل‌های غلاف‌دار

تماشای گزارش
خرده‌خاطراتی از هتل‌های غلاف‌دار

علاوه بر 3اتاقک هتل کپسولی که در طبقه همکف سالن عمومی ترمینال شماره 2فرودگاه مهرآباد پیوسته پر و خالی از مشتری می‌شوند، 8اتاقک دیگر در طبقه بالای آن، پذیرای مشتریان بیشتر است. از توضیحات محمدرضا، مسئول پذیرش اتاقک‌های هتل کپسولی طبقه فوقانی، اینطور برمی‌آید: «عموما مسافرانی که می‌خواهند بیشتر از یک روز در هتل کپسولی اقامت داشته باشند، اتاقک‌های طبقه بالا را به‌دلیل خلوت بودن محیط پیرامونی‌شان انتخاب می‌کنند.» بهار، دیگر متصدی پذیرش هتل نیز می‌گوید: «مشتریان اینجا معمولا استادان دانشگاه و متخصصان حوزه‌های گوناگون هستند که برای سخنرانی یا برگزاری ورکشاپ‌ دعوت می‌شوند.» اینان درواقع عطای امکانات ضروری و مجلل هتل‌های معمولی و لوکس را به لقای اقامت ارزان و آسان در هتل‌های کپسولی می‌بخشند. بهار و محمدرضا ساعت‌های زیادی از روز سرشان شلوغ است یا به‌کار اجاره و تمدید هستند یا نقص و خرابی امکانات محدود داخل اتاقک‌ها از پرده‌، سیستم تهویه، نور و روشنایی تا کلید و پریزهای برق را به خواست مشتریان و مهمانان رفع و پیگیری می‌کنند. گاهی هم سعی در باز رساندن وسایل جامانده‌ مسافران در هتل‌های کپسولی مانند کیف، تلفن همراه، کتاب، دارو و سایر لوازم شخصی دارند. محمدرضا با حوصله بیشتر، میدان را دست می‌گیرد. در چنین مواقعی راهکارهایش ازجمله مراجعه نفرات اضافه به اتاقک‌های هتل کپسولی در ترمینال‌ شماره 4فرودگاه (6اتاقک) یا اتاقک‌های هتل کپسولی در ترمینال شماره یک (5اتاقک) مؤثر واقع می‌شود.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید