• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 27 تیر 1397
کد مطلب : 23555
+
-

صدای استان‌ها

مشکل تیر برق 

از کوچه شهید حسین عسگری در خیابان دوم شرقی، واقع در بلوار ارم کرج، تماس می‌گیرم. یک بخش از این کوچه خاکی و قسمت دیگرش آسفالت است. 2 سال پیش 2 تیر برق در بخش خاکی وسط کوچه نصب کردند. به ماموران اعلام کردیم این تیرهای برق در ردیف تیرهای دیگر نیست. حالا بعد از 2 سال می‌خواهند کوچه را جدول‌گذاری کنند، اما به دلیل وجود تیرهای برق‌ نمی‌توانند. اداره برق طرح جابه‌جایی تیرهای برق‌ را داده است، اما می‌گویند هزینه را باید اهالی پرداخت کنند. پیمانکاران قیمت‌های بالا و متفاوتی داده‌‌اند در حالی که در این منطقه قشر ضعیف جامعه زندگی می‌کنند و توانایی پرداخت چنین هزینه‌ای را ندارند. مسئولان باید به این موضوع رسیدگی کنند.
یک شهروند از البرز

   خرابی خیابان‌های خرمشهر

از شهرستان خرمشهر تماس می‌گیرم. خرابی پیاده‌روها و چاله‌های خیابان‌ها برای ما غیرقابل تحمل شده است. لطفا این پیام را منعکس کنید تا شاید مسئولان فکری کنند. بیش از 2 هفته است پیاده‌رو را با بیل مکانیکی کنده‌اند. از گرد و خاک و شوری آب که بگذریم وضع رفت‌وآمد ما هم دردسرآفرین شده است.
کلیایی از خوزستان

   روشنایی در کوی راه‌آهن

از ساکنان کوچه قهرمان خیابان راه‌آهن اراک هستم. اداره برق نزدیک 4 ماه است در این کوچه کنده‌کاری کرده است و تیر برق گذاشته، اما هنوز از روشنایی خبری نیست. چند بار به اداره برق هم مراجعه کرده‌ایم، اما پاسخگو نیستند. 
یک شهروند از مرکزی 

   پل‌های عابر پیاده برقی شود

از ساری تماس می‌گیرم. از شهرداری تقاضا می‌کنم پل‌های عابر پیاده محدوده میدان امام خمینی (ره) را برقی کنند. اغلب اداره‌های این شهرستان در محدوده میدان است و برای ما که سالمندیم بالا و پایین رفتن از پله‌ها سخت است. 
موسوی از مازندران 

   آموزش همگانی صرفه‌جویی 

مسئولان بارها اعلام می‌کنند کمبود آب داریم و باید صرفه‌جویی کنیم. اما هیچ‌وقت رسانه‌ها مردم را به دقت آموزش نمی‌دهند که چطور باید صرفه‌جویی کنند و برای رفع این بحران همیار باشند. از مسئولان می‌خواهم آموزش کافی در این زمینه بدهند. 
یک شهروند از کرمان

این خبر را به اشتراک بگذارید