• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 2 مهر 1403
کد مطلب : 235523
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Mjpl3
+
-

عکس‌خانه

مادربزرگ گل‌زن!

کسی فکرش را نمی‌کند که یک خانم سالمند بایستد پشت توپ و یک‌راست آن را بفرستد توی دروازه. برای همین است که ویدئوی مادربزرگ گل‌زن اینقدر پربازدید شده و نزدیک به 30میلیون بار در فضای مجازی دیده شده است. ماجرا از این قرار است که صفحه معروف و ۷۵ میلیونی ۴۳۳ در اینستاگرام که یک صفحه خارجی است، ویدئویی منتشر کرده از یک خانم مسن ایرانی که اتفاقی توپ جلوی پایش قرار می‌گیرد که آن را شوت می‌کند و گل می‌زند. تمام کسانی که در آن صحنه حضور دارند به وجد می‌آیند و اغلب کاربرانی که این فیلم را تماشا کرده‌اند هم از گل‌زنی این مادربزرگ تعریف و تمجید کرده‌اند. در کپشن این پست هم نوشته شده: «همیشه منتظر چیزهای غیرمنتظره باشید».

تذکر بامزه در باشگاه

اخیرا مسئولان برخی از باشگاه‌های ویژه آقایان به‌صورت بامزه‌ای به ورزشکاران تذکر می‌دهند که وسایل استفاده شده را سرجای خودشان قرار دهند. در تصویری که در فضای مجازی هم حسابی پربازدید شده، می‌بینید که در یکی از همین باشگاه‌ها بنری نصب کرده‌اند و روی آن نوشته‌اند: «لطفا بعد از شکستن رکورد آرنولد دمبل‌ها را سر جای خود بگذارید». برخی از کاربران هم اظهار کرده‌اند که در باشگاهی که ورزش می‌کنند، بنرمشابهی وجود دارد.

خداحافظی با عینک

عینک برای آدم‌های عینکی مثل چشم دوم است و معمولا از خودشان دورش نمی‌کنند. به همین دلیل است که دیدن صحنه عینک‌های دورانداخته‌شده در یک محفظه شیشه‌ای کمی عجیب و جالب به‌نظر می‌رسد. تصویری را که مشاهده می‌کنید و در فضای مجازی هم وایرال شده، یک کاربر منتشر کرده و نوشته: «اومدم بیمارستان چشم‌پزشکی. اونایی که جراحی لیزر انجام میدن، بعد از عمل اینجوری با عینک‌هاشون خداحافظی می‌کنن.»


 

این خبر را به اشتراک بگذارید