• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 26 شهریور 1403
کد مطلب : 235004
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/mwokR
+
-

نکته بازی

حتی سبیلش را هم کوتاه نکرده بود!
پیرمرد پرحاشیه‌ای که بعد از توهین به هواداران خانم پرسپولیسی 10‌سال از حضور در ورزشگاه‌ها محروم شده بود، این هفته بار دیگر در فولادشهر به تماشای بازی سپاهان و ملوان رفت و تصاویر شکار‌شده از او، محرومیت طلایی‌پوشان از حضور تماشاگران تا اطلاع ثانوی را به‌دنبال آورد. حالا اما باشگاه سپاهان بیانیه داده و گفته این فرد بدون خرید بلیت وارد ورزشگاه شده و امکان شناسایی‌اش برای مسئولان تیم وجود نداشته است. در اینکه ورود به ورزشگاه در لیگ ایران کاملا بی‌برنامه و دیمی است، تردیدی نداریم، اما انصافا نشناختن این بنده خدا هم با آن قیافه منحصر‌به‌فرد، خیلی کار سختی بود. طرف حتی نوک سبیل‌هایش را هم کوتاه نکرده بود؛ حالا بگذریم که گویا قبلا لیدر خود سپاهان بوده و آشنایی قبلی هم وجود داشته است!


معمای سروش
پرسپولیس در حالی امشب در لیگ نخبگان آسیا مهمان الاهلی عربستان خواهد بود که یکی از معماهای فنی پرشمار این تیم، به وضعیت سروش رفیعی مربوط می‌شود. رفیعی آخرین بار یکم شهریور در دیدار برابر تراکتور برای پرسپولیس به میدان رفت و با اخراج ناشیانه‌اش در میانه‌های نیمه دوم، انتقادات فراوانی را متحمل شد. رفیعی مدت‌هاست که از دوران اوجش فاصله گرفته. اخراج او در تبریز به شکل عجیبی منجر به بهبود روند حرکتی پرسپولیس شد و در ادامه غیبت این بازیکن در دیدار برابر فولاد هم نخستین پیروزی فصل قرمزها را به‌دنبال آورد. حالا سؤال اینجاست که آیا گاریدو بار دیگر رفیعی را به ترکیب برمی‌گرداند یا نه؟ پرسپولیس برای خط هافبک سعید مهری را هم گرفته و البته بازگشت امید عالیشاه هم می‌تواند معادلات میانه میدان سرخپوشان را تغییر بدهد.


تقابل حیثیتی، خیلی هم فوری!
در شرایطی که از چندی پیش زمزمه مدیریت علی خطیر در نساجی به گوش می‌رسید، این خبر سرانجام به حقیقت پیوست و بعد از شکست یک بر صفر سرخپوشان برابر چادرملو، مالک باشگاه برای او حکم مدیرعاملی زد. پس از آن باخت، ساکت الهامی هم از سرمربیگری نساجی استعفا کرده بود که خطیر در نخستین تصمیم مدیریتی‌اش، با کناره‌گیری این مربی مخالفت کرد. نکته جالب اما برنامه هفتم پنجم لیگ برتر است؛ جایی که نساجی باید رودرروی استقلال قرار بگیرد و به این ترتیب خیلی زود مقدمات دوئل حیثیتی خطیر و جواد نکونام فراهم خواهد شد. همه می‌دانند که در استقلال بین این دو نفر چه گذشت و به اعتبار ادعای خطیر، او بعد از تحمل حملات شدید نکونام، با کودتا کنار رفت. 30شهریور، زمان رویارویی این دو نفر در یک بازی حساس خواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید