• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 24 شهریور 1403
کد مطلب : 234846
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/k5mBK
+
-

گزارش کار امروز

مهم ترین اقدامات مدیریت شهری،کف مناطق رخ می‌دهد و همشهری در پی مطالبه گری از شهرداری‌های مناطق است تا مشخص شود در هر منطقه هر روز چه اقدامی انجام شده است.

منطقه 1
پس از تکمیل مناسب‌سازی خیابان شهرداری برای تردد توانیابان، پیاده‌راه خیابان شریعتی، نارنجستان هفتم و خیابان شهید باهنر از سه‌راه یاسر تا میدان شهید باهنر هم برای تسهیل تردد توانیابان و جانبازان بهسازی می‌شوند.

منطقه 2
۱۸نیمکت بتنی در بوستان سنگی و محور سعادت‌آباد، ۶۵‌نیمکت پلی‌وود در بوستان سنگی، ۱۰نیمکت پلی‌وود در بوستان اشرفی، ۳۶نیمکت پلی‌وود در بوستان جوانه، ۳نیمکت معلولان در بوستان ارمغان و ۱۶نیمکت بتنی در بوستان ترنج نصب شد.

منطقه 3
جلسه هماهنگی شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان منطقه برای بازگشایی مدارس با حضور، با حضور شهردار منطقه، روسای نیروی انتظامی، منطقه، اورژانس، آتش‌نشانی، هلال‌احمر، تاکسیرانی، اتوبوسرانی و معاون آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

منطقه 4
غذاخوری‌های بتنی که در طرح چوب تهیه شده‌اند، به تعداد ۶عدد در ۵نقطه از منطقه جانمایی و نصب شدند.

منطقه 5
محوطه‌سازی‌ و بهسازی آسفالت ۳۱مدرسه با استفاده از ۶هزار تن آسفالت انجام شد. همچنین رنگ‌آمیزی، ایزوگام، تعمیر تاسیسات و سرویس بهداشتی ۱۱مدرسه عملیاتی شده است.

منطقه 6
کارگاه آموزشی آشنایی شهروندان با تأثیرات مخرب و خطرناک گاز‌های گلخانه‌ای در سرا‌های محله منطقه برپا می‌شود.

منطقه 7
پروژه ساخت مجموعه ورزشی شهید توکلی در ۷طبقه و با زیربنایی به متراژ 5هزارو۵۰۰مترمربع در حال حاضر به ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی، بهمن‌ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

منطقه 8
همزمان با اجرای طرح استقبال از مهر و خدمات‌دهی بهتر به مدارس، رفع نقص آسفالت مدارس ارامنه شانت و ماریامیان در محله مجیدیه به مساحت ۴۶۵مترمربع و حجم ۳۵تن اجرا شد.

منطقه 9
طرح اصلاح هندسی جداکننده ورودی مسیر ویژه اتوبوس‌های تندرو در ابتدای بزرگراه شهید آیت‌الله سعیدی به سمت شمال با هدف رفع گره ترافیکی در حال اجراست.

منطقه 10
عملیات روکش دستی آسفالت کوچه صالحی خیابان بوستان در راستای تداوم اجرای نهضت آسفالت به اجرا درآمد.

منطقه 11
عملیات آب‌اندازی نهرها و جوی‌های منطقه به‌ویژه محله‌های پرتردد مانند خیابان‌های ولیعصر، مولوی و کارگر با هدف رفع بوی بد توسط عوامل اجرایی انجام می‌شود.

منطقه 12
با توجه به درخواست‌های مردمی مبنی بر وجود موجودات موذی در خیابان امیرکبیر، پس از بازدید از محل، جمع‌آوری نهر فرسوده و اجرای نهر سرپوشیده به متراژ ۸۵۰متر در دستور کار قرار گرفت. که تا‌کنون ۳۵درصد پیشرفت داشته است.

منطقه 13
طرح اشتراک‌گذاری رایگان کتاب با عنوان تفکر سالم - شهر سالم در غرفه‌های بازیافت این منطقه اجرا شد تا شهروندان بتوانند کتاب‌های مورد نظر خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

منطقه 14
دومین دوره جشنواره گنجینه‌های شهر تهران ویژه سالمندان بالای ۶۰سال در منطقه کلید خورد. در این جشنواره، سالمندان در رشته‌های قالی‌بافی، خیاطی و... به رقابت می‌پردازند.

منطقه 15
نقاشی دیواری ۴نقطه از محور پرتردد بزرگراه بسیج با طرح‌های متنوع و جدید به مساحت ۴۵۰مترمربع انجام شد.

منطقه 16
پل و دریچه‌های کانال خیابان فدائیان اسلام با هدف رفع نواقص و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، تعمیر و مرمت شد.

منطقه 17
عملیات نظافت و شست‌وشوی المان‌های ترافیکی در بزرگراه نواب و زیر پل هلال‌احمر در ناحیه3 انجام شد.

منطقه 18
طرح جایگزینی نیوجرسی‌های بتنی با گاردریل‌های بزرگراه آزادگان با هدف مقابله با سرقت‌های مکرر و پیشگیری از آسیب‌دیدگی ظاهری آغاز شد.

منطقه 19
در آستانه بازگشایی مدارس، تعداد ۱۹۵۰مخزن فلزی مکانیزه به انضمام زیر مخازنی بتنی در معابر محدوده مدارس منطقه رنگ‌آمیزی شد.

منطقه 20
پروژه توسعه شبکه آبرسانی تحت فشار به‌منظور حذف آبیاری تانکری درحال اجراست و در یک‌ماه گذشته هزارو۷۵۰ متر طول شبکه در محورهای منطقه انجام شد.

منطقه 21
۷۰ برج نوری در بوستان‌های منطقه با هدف ساماندهی فضای بی‌دفاع شهری نصب شد. ارتفاع‌‌ این برج‌های نوری ۶ و ۹ متری است.

منطقه 22
4هزار متر طول میل پرچم‌های بزرگراه شهید خرازی در قالب طرح ۳۶۰درجه رنگ‌آمیزی شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید