• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 21 شهریور 1403
کد مطلب : 234717
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/DR5wA
+
-

خانه‌های 25متری تهدیدی جدی برای اجاره‌نشین‌ها

داوود بیگی‌نژاد، نایب‌رئیس اتحادیه املاک با اشاره به اینکه واحدهای ۲۵متری، یک تهدید جدی برای بازار مسکن به شمار می‌رود، گفت: با اجرای این طرح، آینده روشنی در انتظار قشر اجاره‌نشین نخواهد بود.

اعضای شورای‌عالی بورس، در نشست فوق‌العاده ظهر دیروز خود، به حجت‌الله صیدی، به‌عنوان عضو هیأت‌مدیره و رئیس جدید سازمان بورس و اوراق بهادار رأی اعتماد دادند.

عبدالناصر همتی، وزیر اقتصاد با بیان اینکه سیاست ما این است که نرخ ارز نیما به بازار آزاد نزدیک شود،گفت: قیمت دلار نیما را بالا می‌بریم و دلار آزاد را هم کاهش می‌دهیم تا این دو نرخ به یکدیگر نزدیک شوند.

 مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: در سال‌جاری ۲۰طرح بزرگ در صنعت پتروشیمی به بهره‌برداری می‌رسد که ۵طرح افتتاح شده و ۱۵طرح دیگر هم به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

مسعود امراللهی، مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی با بیان اینکه قیمت شیرخام تغییر نکرده است، گفت: در سال جدید تاکنون کالاهای تنظیم بازار بخش لبنیات افزایش قیمت نداشته و درصورت افزایش، تخلف بوده و برخورد می‌شود.

بنابر اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، ۱۸۰۰میلیارد تومان مطالبات دارو و ملزومات پزشکی به‌حساب ذینفعان نهایی پرداخت شد. باقی مطالبات به محض وصول منابع، از طرف سازمان‌های بیمه‌گر پرداخت خواهد شد.

محمود بهمنی، رئیس‌کل اسبق بانک مرکزی گفت: مشکل اصلی بنگاهداری بانک‌ها، دولت‌ها هستند زیرا  شرکت‌های ورشکسته خود را به جای بدهی به بانک‌ها می‌دهند.

سیدحسین حسینی، رئیس سازمان شیلات ایران از اجرای برنامه توسعه دریامحور و سایر فعالیت‌های شیلاتی با استفاده از ظرفیت جهادی در دولت چهاردهم خبر داد و گفت: پرورش ماهی در قفس گسترش می‌یابد.

محمد احمدی، معاون شرکت ملی پست گفت: قرارداد ما با شرکت پالایش و پخش تا پایان سال ۱۴۰۲ بوده و بیش از ۵‌ماه است که پیگیری‌های متعددی برای حل مسائل سیستمی انجام داده‌ایم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید