• چهار شنبه 21 شهریور 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 11
دو شنبه 19 شهریور 1403
کد مطلب : 234506
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/oYqZz
+
-

عکس خانه

گربه‌های کارمند

این روزها ایجاد فضای دوستانه برای حیوانات در کافی‌شاپ‌ها، هتل‌ها یا حتی ادارات در بسیاری از کشورها به کاری نسبتاً عادی تبدیل شده است. در این میان، شرکتی ژاپنی پا را فراتر گذاشته و 10گربه را به‌نوعی «استخدام» کرده تا روحیه کارمندانش را بهبود ببخشد. این گربه‌ها در این شرکت سِمتی مخصوص با سلسله‌ مراتبی دارند؛ برای مثال «Chaircat» (معادل Chairman که به رئیس هیأت‌مدیره گفته می‌شود) بالاترین مقام است. این شرکت ژاپنی به نام کیونوت نخستین بار سال2004 یک گربه را از رستوران به سرپرستی گرفت؛ اکنون این شرکت 10گربه دارد که در گوشه و کنار اداره
زندگی می‌کنند. حتی فضای شرکت را بازسازی کرده اند تا این گربه‌ها به بهترین شکل کنار کارمندها زندگی کنند. رئیس شرکت می‌گوید: گربه‌ها روحیه کارمندان را بهبود می‌بخشند و باعث می‌شوند در محیط کار استراحت‌ و تفریح داشته باشند.

خداحافظی باشکوه

روز اول مدرسه برای بچه‌های کلاس اولی معمولا با چالش و اضطراب همراه است. والدین انگلیسی یک پسر بچه کلاس اولی، برای بدرقه فرزندشان به‌سوی مدرسه، ابتکار بامزه و جالبی به خرج داده‌اند و تمامی عروسک‌های ابرقهرمان پسر را برای خداحافظی از او روی زمین چیده‌اند. این تصویر در فضای مجازی طی کمتر از یک روز حدود ۸میلیون بار دیده شده است.

گیاهی شبیه موی انسان

تصویری که مشاهده می‌کنید نمایی از گیاهانی عجیب شبیه موی سر انسان است که در مکانی به‌ نام Tromsø در نروژ، یکی از شمالی‌ترین شهر‌های جهان پرورش می‌یابد. برخی از کاربران فضای مجازی این تصویر را ترسناک توصیف کرده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید