گزارش
دومین دستگاه حفار مکانیزه در خط۱۰
ساخت و توسعه خطوط مترو به کجا رسیده است؟
مهدی اسماعیلپور-روزنامهنگار
برای حفاری مکانیزه خط10 متروی تهران در مجموع 5دستگاه حفار مکانیزه(تیبیام) درنظر گرفته شده است. پس از آغاز حفاری دستگاه شماره یک در سال گذشته، اکنون نخستین قطعات دومین دستگاه حفار مکانیزه(تیبیام) به کارگاه ایستگاه جنتآباد رسیدهاست. پس از انتقال کامل قطعات دستگاه حفار دوم و با شروع بهسازی و مونتاژ دستگاه، حفاری خط10 متروی تهران از دومین جبهه نیز آغاز خواهد شد تا ساخت نخستین خط از خطوط جدید 4گانه متروی پایتخت سرعت بیشتری بهخود بگیرد. آخرین وضعیت ساخت خط10 متروی تهران را بررسی میکنیم.
در همینه زمینه :