• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
یکشنبه 18 شهریور 1403
کد مطلب : 234398
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/vgAom
+
-

عکس خانه

حفظ حلقه‌های المپیک

اگر پیگیر بازی‌های المپیک پاریس بودید، حتما تصاویر ورزشکاران زیر برج ایفل با حلقه‌های المپیک را دیده‌اید. ورزشکاران زیادی در این نقطه از پاریس عکس گرفته و این عکس‌ها را به اشتراک گذاشته‌اند. حالا شهردار پاریس تصمیم گرفته که این نماد را حتی بعد از اختتامیه مسابقات پارالمپیک حفظ کند. ان هیدالگو، شهردار پاریس اعلام کرده که حلقه‌های المپیک را تا برگزاری المپیک در سال 2028 روی برج ایفل حفظ خواهد کرد. او گفته که 5حلقه سبک‌تر با همان اندازه جایگزین حلقه‌های ثابت در نمادین‌ترین بنای یادبود پایتخت فرانسه خواهد شد، زیرا حلقه‌های کنونی آنقدر سنگین هستند که نمی‌توانند برای مدت طولانی دوام بیاورند.


مزرعه‌ای  شبیه اثر انگشت

۳۵ کیلومتر خارج از مونار در هند، در دشتی بالای کوه‌های تامیلنادو و در ارتفاع 3000هزار متری فوتی از سطح دریا، مزارع چایی قرار دارد که به پرارتفاع‌ترین مزارع چای جهان مشهور است. گیاهان چای که در این منطقه کاشته می‌شوند، به‌خاطر قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی خاص از مزه‌ای متفاوت و بسیار خوشمزه برخوردار هستند. اما یکی دیگر از خصوصیات جالب این مزارع که روی تپه قرار گرفته‌اند، شکل آنهاست که در نمای بالا، به شکل اثر انگشت هستند. وقتی به بالای این تپه‌ها و مزارع چای برسید هوای مطبوع آن باعث می‌شود احساس شادابی بیشتری داشته باشید. علاوه بر امتحان کردن چای با طعمی متفاوت در این منطقه، از بالای این تپه‌ها می‌توان مناظری زیبا و رویایی از محیط آرام و بی‌سر و صدای اطراف را مشاهده کرد.

ابتکار راننده اتوبوس

شاید یکی از همین روزها وقتی قصد دارید با اتوبوس درون‌شهری به مقصد برسید، حسابی غافلگیر شوید. یک راننده اتوبوس خوش‌ذوق که احتمالا عاشق گل و گیاه هم هست، با گل‌ها و گیاهان مختلف و زیبا فضای داخلی اتوبوسش را تزئین کرده تا مسافرها حس بهتری در این خودرو داشته باشند. مسافرها هم اتفاقا از این ابتکار آقای راننده استقبال کرده و با تصویربرداری از فضای اتوبوس، این کار خلاقانه را در فضای مجازی وایرال کرده‌اند و نظرات مثبت زیادی از کاربران در این زمینه به‌ثبت رسیده است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید