• چهار شنبه 21 شهریور 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 11
شنبه 17 شهریور 1403
کد مطلب : 234313
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/y8EP7
+
-

سلفی مرگبار با اسلحه

داخلی
سلفی مرگبار با اسلحه

4 دوست در حال گرفتن عکس سلفی با یک کلت آماده شلیک بودند که ناگهان دست یکی از آنها روی ماشه رفت و گلوله‌ای شلیک شد.
به گزارش همشهری، شامگاه اول مرداد‌ماه به قاضی محسن اختیاری، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که جوانی 23ساله بر اثر اصابت گلوله به سرش جان باخته است. بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که جوان جان‌باخته با دوستانش در حال گرفتن عکس سلفی بوده که این حادثه رخ داده است. یکی از دوستان او توضیح داد: به همراه میثم (متوفی) و 2 نفر از دوستان دیگرمان سوار خودروی 206 من شدیم و به یکی از خیابان‌های شرق تهران رفتیم. آن شب یکی از دوستانم به‌نام مهران، یک کلت کمری همراهش آورده بود. ما هم با دیدن اسلحه تصمیم گرفتیم، نوبتی با آن عکس سلفی بگیریم. وقتی نوبت به مهران رسید، چون یک دستش گوشی موبایل بود و دست دیگرش قمه و کلت، تعادل نداشت. ناگهان هنگام سلفی گرفتن، تیری از کلت شلیک شد و به سر میثم برخورد کرد. مهران هم با دیدن وضعیت میثم، ترسید و فرار کرد و من میثم را به بیمارستان رساندم اما او جانش را از دست داده بود.
با اظهارات پسر جوان، دستور بازداشت مهران صادر شد اما وی از تهران گریخته و به مکان نامعلومی رفته بود. با این حال، چند روز قبل مأموران متوجه شدند که وی به تهران برگشته و او را دستگیر کردند.
پسر جوان در بازجویی‌ها گفت: آن روز من و میثم و دوستان دیگرم برای تفریح به خیابانی در شرق تهران رفته بودیم. می‌خواستیم با اسلحه سلفی بگیریم و استوری کنیم. همه یک به یک، سلاح را در دست گرفته و عکس سلفی می‌گرفتیم. نوبت به من که رسید، ناخواسته دستم روی ماشه رفت. چون یک قمه هم در دست داشتم و می‌خواستم هم با قمه و هم با اسلحه، سلفی بگیریم و در اینستاگرام استوری کنم. اما از بخت بدم، تیر شلیک شد و گلوله به جمجمه میثم برخورد کرد. در واقع تعادلم را از دست داده و ناخواسته دستم روی ماشه رفت و شلیک شد. متهم افزود: وقتی دیدم او خون‌آلود روی زمین افتاد، با خود گفتم که دیگر بازگشتی در کار نیست و او قطعا جانش را از دست خواهد داد. به همین دلیل ترسیدم و به شمال کشور گریختم؛ چون من و میثم مدتی قبل بر سر مسائل مالی دچار اختلاف شده و دعوا کرده بودیم. اما کمی بعد مشکلمان حل شد و آشتی کردیم. دلیل فرارم این بود که می‌ترسیدم، پلیس تصور کند من عمدا، به سمت میثم شلیک کرده‌ام؛ درحالی‌که چنین چیزی نیست و ناخواسته شلیک کردم.
این متهم برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید