• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
شنبه 10 شهریور 1403
کد مطلب : 234045
+
-

بن‌بست لالیگا

رئال تیم‌های اسپانیایی را نمی‌تواند ببرد

بن‌بست لالیگا

قبلا مربیان و باشگاه‌ها با رسیدن فیفادی عزا می‌گرفتند. این‌بار آنچلوتی باید خوشحال باشد که وقفه‌ای دوهفته‌ای در راه است. با این وقفه، سرمربی ایتالیایی رئال‌مادرید می‌تواند 3دیدار ضعیف تیمش در لالیگا را بررسی کند و برای ادامه راه چاره‌ای بیندیشد. کارلتو فصل پیش توانست تیمش را بدون مهاجم نوک و یکی از 2مدافع میانی به موفقیت‌های زیادی برساند. او سیستم رئال را تغییر داده و دومهاجمه کرده بود و گاهی با فرستادن خوسلو به زمین، بازی هوایی را هم آزمایش می‌کرد. این فصل با آمدن امباپه و همینطور خداحافظی تونی کروس، دوباره اوضاع پیچیده شده و آنچلوتی باید فکری به حال تیمش کند. رئال در 3هفته ابتدایی لیگ درحالی‌که بارسا هر سه هفته 2بر یک برنده شده، 2مساوی به حریفان نسبتا ضعیف خود داده است و فقط یک پیروزی مقابل وایادولید داشته. رایووایکانو و لاس‌پالماس توانستند با چیدن اتوبوس دوطبقه از رئال مساوی بگیرند. تیم کارلتو بدون کروس راه‌های زیادی برای رسیدن به دروازه حریفان و خلق موقعیت گل ندارد. البته مقابل لاس‌پالماس این سیلسن بود که موقعیت‌های زیادی را از مهاجمان حریف گرفت اما درمجموع، تیم کهکشانی جدید چنگی به دل نمی‌زند. آنها فعلا باید بازی فردا مقابل بتیس را ‌به‌سلامت رد کنند.
    در بازی با لاس‌پالماس که یک – یک به پایان رسید، گل تساوی رئال را وینیسیوس از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد. او پنالتی‌زن اول این فصل است اما مارکا گزارش داده که در باشگاه علت افت او را پیشنهاد وسوسه‌انگیز الهلال می‌دانند. وینی در 18بازی اخیر خود برای رئال روی 18گل تأثیر مستقیم داشته؛ 13گل و 5پاس‌گل اما هنوز عملکردش مثل 2-3فصل اخیر نبوده. او در این 18بازی قهرمان 3جام مختلف (لالیگا، لیگ قهرمانان و سوپرکاپ اروپا) شده.
    عقب‌افتادن 4امتیاز از بارسا نگران‌کننده است. رئال تنها یک فصل درحالی‌که طی 3هفته نخست 4امتیاز از صدرنشین عقب افتاده بود، در پایان فصل قهرمان شد. این قهرمانی به فصل 20-2019 و به دوران مربیگری زیدان برمی‌گردد.
    رئالی‌ها فصل پیش تا هفته نهم تنها یک شکست داشتند و 3امتیاز از دست داده بودند. این فصل در 3هفته نخست، 4امتیاز از دست رفته.
    رئال‌مادرید در 62بازی اخیر در تمامی رقابت‌ها فقط 2بازی را باخته است؛ 62بازی، 45برد، 15تساوی و 2باخت.
    امباپه همچنان در لالیگا موفق به گلزنی نشده. او در بازی با لاس‌پالماس 9شوت زد که همگی بی‌حاصل بودند. بازیکنان کهکشانی که در دوران فلورنتینو پرس به رئال آمده‌اند، هر کدام به این تعداد بازی برای زدن نخستین گل خود نیاز داشتند؛ فیگو، رونالدو، بکام، کریستیانو، بیل‌ و جود بلینگام در بازی اول به گل رسیدند، زیدان و بنزما بعد از 3مسابقه گل زدند و کاکا، خامس رودریگس و ادن آزار در بازی چهارم. امباپه فعلا 17شوت در 3بازی لالیگایی زده، بدون گل. او در سوپرجام اروپا برای رئال گل زده بود. شاید بهتر بود وینیسیوس پنالتی را به کیلیان می‌داد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید